【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《全民造星》 細貓苦盡甘來

發佈時間: 2018/10/11

ViuTV真人騷《全民造星》十強細貓(應智越),曾在韓國當練習生,韓味十足加上唱歌跳舞的實力,絕對是比賽中黑馬之選。不過細貓坦言在韓國日子艱苦,直至回港參加比賽,得到家人朋友認同,才有苦盡甘來的感覺。

擁有一把獨特靚聲的細貓,六歲起學鋼琴,長大後更到韓國讀音樂、當練習生,又曾參加內地節目《偶像練習生》。識作曲、能唱擅跳,理應自信爆棚的他卻說:「其實我係一個好無自信嘅男仔,當初去韓國做練習生,加上讀書同做兼職,同朋友好疏遠,有時好無助。」後來決定從韓國學校請假回港參賽,才令他感受溫暖:「有朋友會message我,叫我畀心機,原來一直以來我咁辛苦係有人認同,同埋比賽識咗大班好朋友。」

細貓坦言,起初家人勸他別發明星夢:「佢哋話我唔會贏,到時都要返去韓國讀書。後來佢哋睇到節目,從中聽我講述喺韓國嘅生活同學習,見到我唱歌跳舞都好開心,亦支持我嘅決定。」

決賽打定輸數

對於比賽成績,細貓笑言已打定輸數。「我覺得香港市場需要帶動氣氛嘅偶像,我睇好肥仔,我覺得佢喺舞台上好有感染力,好本地、好有親切感。」

細貓透露決賽當晚除表現跳唱外,更會演繹自己的作品,又表示比賽至今,自己也沒有做太多拉票的行動:「我唔太鍾意做好多拉票行為,覺得做好每場表演就得,因為我覺得『努力的孩子,不一定有好的結果』。」他笑說這句話與決賽表演內容有關,希望觀眾到時留意。

撰文︰李詩慧

攝影︰林良明

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏