【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

19歲袋一百萬唔讀書追夢 姜濤親撰悔過書揭瘡疤

發佈時間: 2018/10/15

{{hket:inline-image name="EWE.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

由頭帶到尾、有「嫩版彭于晏」之稱的姜濤,最終不負眾望以大熱姿態勇奪ViuTV《全民造星》冠軍,獨吞一百萬獎金,年僅19歲就已成為百萬富翁,姜濤唔止睇得、唱得,仲要萌到爆,深得唔少姐姐歡心,就連出名Cool到震的劉美君都被姜濤融化,可見呢位小鮮肉魅力有幾勁!不過人紅自然是非多,姜濤參選以來,唔少網民不斷發放有關佢嘅黑材料,好似呢頭佢喺節目自稱未拍過拖,仲係處男,轉個頭佢同異性嘅親密相就喺網上廣泛流傳,幸而呢啲是非流言並無損害佢嘅高企人氣,況且與其被踢爆,不如玩自爆!

{{hket:inline-image name="fww.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

自揭曾被踢出校

最近姜濤就喺ig親撰悔過書,自揭當年讀書嗰陣曾經被踢出校:「以前我只是一個胖胖的學生,因為沒自信上課經常搗亂,白白的荒廢了我在中學的時光,被導致退學,還記得我媽媽在炎熱的夏天帶我去一間間的找中學,可是就連"最不好的中學也不肯收我..."」而對於外界的負面攻擊,姜濤亦處之泰然:「很多人都覺得我走到今天這一步都是靠"運氣 ",我不否認,畢竟演藝圈就是需要靠運氣的,不過或許只有我自己知道,減肥跑步時留下的一滴滴的汗水,或許只有這些汗水知道我吃了多少苦,只有這些汗水知道我被多少人"看不起",或許等這個節目完了之後,你們會慢慢地淡忘我,不過我知足了。」而姜濤的真情剖白,更獲得不少粉絲留言支持。

{{hket:inline-image name="asd.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

為愛情發奮減肥

其實一路走來,姜濤真的吃過不少苦頭,事關佢並非天生靚仔,原來今日的小鮮肉,讀書時期是一名肥仔,體重接近二百磅:「讀小學三年級開始,自己經常食老麥,令體重急升,食兩個餐,過半個鐘又肚餓,臨瞓前仲食多兩個漢堡包,當時被人話肥仔只會覺得意,唔會無自信,後來小學升中學,我肥到要見醫生,因為體重差唔多有二百磅。」而令姜濤決心減肥,全因愛情魔力:「自己鍾意嘅女仔同咗第二個一齊,嗰個男仔係靚仔,於是我就減肥,但我唔識減,一係唔食嘢,一係食水果,食完就係咁跑,後來讀運動教練課程,我先識點樣減。」

如今姜濤已貴為娛樂圈搶手貨,他坦言會全力追夢,暫時放低讀緊嘅運動教練課程,目前有一個廣告、兩套劇在手的他,有指已與ViuTV簽了五年賣身契,,與此同時亦有三間唱片公司希望簽佢做歌手,足證姜濤家陣有幾勁。而除了有名,最緊要還有利,獨得一百萬獎金的他笑言:「暫時未諗到啲錢點用,但第一件事係諗到要食好嘢,同貢獻畀父母,當然仲要請台前幕後食飯。」啱嘅,做人最緊要係係唔好忘本,抵姜濤咁受歡迎嘅。

其實《全民造星》不單捧紅了姜濤,還製造了不少優質小鮮肉,當中亞軍是24 歲Ian陳卓賢、季軍Lokman楊樂文同樣有不少粉絲支持,不過要數於決賽當晚最出位的定非黑馬肥仔梁業莫屬,其演出連評判之一的周慧敏亦讚不絕口,外界反應咁熱烈,難怪ViuTV表明出年會再拍《全民造星》啦!

{{hket:inline-image name="DDDA.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="1a.jpg"}}{{/hket:inline-image}}