【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《全民造星》肥仔表現搶鏡 飲恨三甲不入 視迷︰雖敗猶榮

發佈時間: 2018/10/16

ViuTV真人騷《全民造星》前晚曲終人散,熱門之一的肥仔(梁業)全晚由頭帶到尾,可惜最終只得梗頸四。不少粉絲為他大感不值,慨嘆只因其外貌一般,輸在公眾投票;有人亦狠批賽果欠說服力!

《全民造星》的最後十強前晚進行總決賽,經過兩個半小時競逐,擁有大量粉絲護航的「小鮮肉」姜濤,一如所料贏得冠軍,亞軍及季軍分別是Ian(陳卓賢)及Lokman(楊樂文)。不過,全晚最大亮點必定是肥仔,他在兩輪表演先後以露膊苦行僧及拉丁舞王的造型跳唱,發揮水準兼具台型,俘虜不少現場觀眾及電視機前觀眾的心,就連星級評判周慧敏亦稱讚他有領導才能及大將之風,可惜肥仔還是未能更進一步,最終評分輸給季軍Lokman僅僅0.6%,只獲得第四名。

自詡非普通肥仔

賽後,肥仔受訪時表現豁達,直言知道很多人鍾意自己,但未必係第一位,賽果屬預計之中。他又指女友在台下感觸落淚,自己亦希望繼續在娛樂圈發展。至於導師之一的側田亦在FB上載合照,並送上鼓勵︰「我心目中嘅冠軍!」另一導師Eric Kwok亦在IG稱︰「有呢個肥仔令到呢個Show好好睇!」

昨日傍晚,肥仔出Po總結今次比賽,除了感謝幫手伴舞的好友、女友及支持者,他更稱︰「辛苦咗五個月嘅成果好多人都睇到,我再唔係一個普通肥仔,記住我係全民造星45號肥仔梁業!」很多視迷熱捧肥仔前晚演出值200分,鼓勵他繼續努力;有觀眾亦盛讚他有風度要畀Like。

撰文︰Steven、Pat

攝影(部分)︰林良明

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon、梁政敏