【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

上樓食霸氣黑松露龍蝦麵

發佈時間: 2018/10/19

煮個麵畀你,未必一定是是但但。好像在銅鑼灣新開的一間上樓麵店,自家熬製雞湯、魚湯底,30多款車仔餸,簡單如溏心蛋、矜貴如花膠都有,最吸引非黑松露龍蝦麵,每碗盛惠$68,必試!

銅鑼灣食廈新開麵店「小玲瓏」,店主Rex希望做出精細麵食,一如名字有小巧玲瓏之意,由經驗豐富的施師傅,設計出多款麵食,及可自由配搭的車仔麵。一改平民麵食的粗疏感覺,湯底自家熬製,包括黑蒜黃金雞湯、白雪公主湯(鮮魚)及傳統濃湯。餸料選擇30多款,每款由$5-$16;並以小碟盛載,避免餸料跟湯底混合,保持各自原味。

最吸睛的要數$68一碗黑松露龍蝦麵,賣大包之作,每日限定20碗,賣得平,亦沒將貨就價。半隻龍蝦上碗,造型霸氣,即叫即煎,先以蒜蓉牛油煎香,再燴以上湯及蝦頭醬,既鮮且香,還有意大利黑松露醬點綴,幽香撲鼻。此麵的魚湯底也是亮點,是師傅每天買來新鮮雜海魚,先煎香再煲湯,一熬6小時,入口鮮甜無比,甚有住家feel。

18種香料川味肉醬

川味麵食也是推介,像秘製肉醬豚肉撈擔仔麵及口水雞撈烏冬。擔仔麵的肉醬看來像台式肉燥,其實有自家風味,將新鮮半肥瘦免治豬肉以四川郫縣豆瓣醬、18種香料及花生醬烹調,香辣少甜,質感較乾身,跟滑溜的擔仔麵同吃,一絕。自家調的口水雞汁,重香不重辣,令雞件入口香麻,帶點刺激,拌上煙韌稻庭烏冬,好快清碗。

小玲瓏手工湯車仔麵info

地址︰銅鑼灣記利佐治街1號金百利廣場7樓R4室

電話︰3580 1551

營業時間︰12nn-11pm

平均消費︰$60

編輯︰魏雋

美術︰顏玉玲