【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

腎病太太入ICU昏迷九日 黃翊:成床都係血

發佈時間: 2018/10/24

{{hket:inline-image name="da.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

黃翊的故事,絕對稱得上獅子山下的故事,1986年出道、當時黃翊被捧為「張國榮接班人」,憑一曲《最愛的妳》爆紅,但因與黃寶欣拍拖而遭公司雪藏,令事業陷入谷底,為維持生計只好退出娛樂圈,試過於屯門賣衫,其後於2006年與家姐在大埔熟食中心開大牌檔,成功殺出一條血路,正當以為一切回歸平淡之際,去年黃翊獲邀參與TVB節目《流行經典50強》,再憑《最愛的妳》勾起大家的集體回憶,強勢回歸樂壇。

經過一年努力,黃翊於昨晚終於圓夢舉行個人演唱會,更獲李克勤、黃寶欣擔任嘉賓,但就未見事先張揚會來捧場的黃太陳存正,而且以靚聲見稱的黃翊,竟有少少聲沙,明顯不在最佳狀態,原來患有腎病、急需換腎的黃太,在開騷前突然昏迷入院,嚇到黃翊不知怎算:「太太喺10月9號喺屋企昏迷,我發現佢嗰陣成床都係血,即刻叫救護車送咗佢入深切治療部,原來佢昏迷時抽筋咬到條脷,所以流咗咁多血。當時有朋友問我會唔會取消演唱會,但我唔想捨棄3000個歌迷,所以繼續做演唱會,同時盡量抽多啲時間陪太太」

由於一邊要到醫院探望太太,一邊要綵排演唱會,令黃翊身心都承受沉重壓力,幸而昏迷9日後,在開騷前幾日黃太終於甦醒:「起初醒番佢好瘦,完全無氣無力,但依家已經可以同我講電話,康復進度十分理想。」

黃太多災多難曾患情緒病

其實又難怪黃翊咁擔心老婆,事關黃太的病歷史堪稱多災多難!1996年黃翊與黃寶欣分手後,很快便與陳存正拍拖,兩人更於2005年誕下寶貝仔黃睿,一心諗住一家三口過幸福生活,誰知黃太卻患上情緒病,黃翊憶述:「嗰陣太太睡眠質素好差,仲成日頭暈,睇過好多醫生都搵唔到乜嘢原因,後來有朋友話太太嘅情況同佢家姐好相似,於是建議我哋睇精神科醫生,結果證實患上情緒病,每日要食成30粒藥。」

{{hket:inline-image name="0110.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="fs.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黃翊更懷疑太太可能食得太多西藥,導致患上腎病:「佢每次發病會頭暈、水腫、小便有蛋白尿同血尿,甚至影響視力,好擔心會變盲,佢入私家醫院住10日已經要20萬。」黃翊希望黃太能早日接受換腎手術,不用再受病魔煎熬。