葉潔馨
葉潔馨

啲魚好精

發佈時間: 2018/11/14

啲魚好精

林鄭提出造人工島,這個「明日大嶼」的計劃引發不同意見,雖然支持者比反對的人多(根據土地大辯論的初步報告),但反對的聲音較響。

早前出席一飯局,席中「填海」這沸沸騰騰的議題自然成為茶餘飯後的討論點。有朋友提到東大嶼填海會影響中華白海豚的生態環境,有人即反駁說白海豚主要是棲息於大嶼山西部,而東大嶼填海規劃則在大嶼山東部,與白海豚出沒之地不同,不會有太大影響。這一拗,飯局中人頓時分了兩大陣營,吵個不停。

這時一直不作聲的一位長者開腔了︰「你哋嘈乜嘢呀!啲魚好精㗎!環境唔好會避,會游走㗎!以前九龍灣海邊可以釣到好多魷魚,曬乾就係有名嘅『九龍吊片』,又鮮又甜!九龍灣一開始填海用嚟做啟德機場停機坪同貨運區、工業區之後,啲魷魚就游走晒,唔會喺度等汚染㗎!」

老人家出聲,大家靜晒。

「東大嶼填海,啲白海豚就游去第二度囉,咪當佢哋咁蠢至得㗎!中華白海豚唔淨係住喺大嶼山,佢哋都有生活喺華南、印尼、澳洲北面一帶,印度洋沿岸,甚至南非都有,到環境轉好,佢哋又會游番嚟嘅!」

哦!希望如此!

(本欄逢周三刊登)

撰文: 葉潔馨 資深廣播人,現為公關公司總裁
欄名: 一匡絮語