【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

翠如爆森美愛在片場唱歌

發佈時間: 2018/11/16

森美首次擔任男一的劇集《過街英雄》早前已煞科,前晚森美與女主角黃翠如拉隊到佐敦食火鍋慶祝。翠如踢爆森美每日開工都相當好唱口,而森美就坦承拍劇拍上癮。

翠如表示︰「今日開始聽唔到森美唱歌喇!」森美叫她返屋企搵本身也是歌手的蕭正楠唱給她聽,他又笑言,開工時唱歌純粹自娛,不知可有嚇倒人,「都有人點唱,不過我唱陳奕迅都畀人嫌舊,嗰啲90後啦,激死!」翠如提議他明年再返TVB拍劇,森美聞言即笑謂︰「有嘅話下個月都返呀!」

由於森美首次擔正,他承認拍上癮,就算應付動作場面受傷也無所謂,他笑說︰「每次拍完難度高嘅鏡頭,成個錄影廠台前幕後就會拍手,我都得到三次掌聲㗎!其中一次係我拗柴,可能大家覺得我抵死。」他和翠如更是各有一隻腳扭傷,笑稱「一人拗一柴」!

江嘉敏安慰Tiffany

劉穎鏇(Tiffany)和胡㻗疑似秘交斷正,與Tiffany份屬好姊妹的江嘉敏表示已發短訊慰問對方。那她可相信二人拍拖?江嘉敏表示不清楚,但對於二人被指「車震」,她即皺眉說︰「唔好用呢個字啦,好衰呀!」

採訪︰Pauline

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏