【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

田蕊妮︰女人40 一樣精采

發佈時間: 2018/11/20

今晚首播的真人騷《女人四十》,由田蕊妮以第一身角度出發,與觀眾剖析女人40歲時面對的問題,內容圍繞愛情、婚姻、生育和兩性等方面,阿田更邀請了吳業坤擔任其一日情人,嘗試體驗姊弟戀的滋味。阿田直指︰「現代女性有自己嘅事業,追求愛情嘅時間表都唔同,到咗40歲時搵嘅伴侶未必會大過自己,所以想體驗下同一個細過自己嘅人拍拖喺點。」

問到節目中最感動的場面?阿田直呼︰「我份人好眼淺,一聽到結婚誓詞我就會喊,因為入面提到無論貧窮或富貴、健康或疾病,呢個喺好神聖、好莊嚴嘅承諾,每次我去到人哋婚禮一聽到段誓詞,我啲眼淚就會忍唔住流出嚟。」

阿田更透露真人騷中會訪問卓韻芝和素人,大談女人結婚的死綫,她坦言︰「雖然社會進步咗,但一啲傳統觀念依然好影響女性嘅睇法,譬如女性喺咪要40歲前結婚呢?」阿田直言,的確有人為了趕死綫而結婚。

撰文︰陳麗娜