2019豬年大旺?

發佈時間: 2018/11/21

2019豬年大旺?

「潘師傅,2019豬年香港股市如何?」、「2019年買得樓未呀?個市會唔會跌夠20%?」、「潘師傅,明年銀行業前景如何?生意得唔得?仲有無花紅先?」、「屬蛇沖太歲喎!可以戴啲乜去化解呀?」、「潘師傅,睇到有啲流年書話屬雞嘅明年會好啲噃,係咪谷底反彈啦?」、「請問潘師傅2019年的太歲位在何方?因為要裝修屋企,唔知可唔可以呢?」

以上就是近期經常收到關於2019年運程的問題,讀者們就一定要密切留意,到12月我就會於專欄一系列地跟大家分享生肖運程,如何趨吉避凶、如何布置風水催旺工作、健康。

又如果大家想有互動機會,即有問題想問,又或者想幫兒子問問是否適合結婚,就可以報名參加我在12月及1月舉辦的「2019流年及風水講座」,費用全免,但額滿即止,歡迎登入查詢詳情及報名︰http://bit.do/psf2019

歡迎意見,可電郵:poonshifu@gmail.com

facebook專頁:問問師父

撰文: 企管風水達人 潘師父,風水命理顧問,曾任職中外資銀行管理。facebook專頁:問問師父
欄名: 微型天下