【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【急救毛孩】前繁殖場貴婦狗狗周身病 請領養代替購買!

發佈時間: 2018/11/27

{{hket:inline-image name="20181127lapog.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

本報收到保護動物慈善協會 (LAP) 通知,早前接獲一批前繁殖場貴婦狗狗,全部牙齒、後腿、乳腺等都有不同程度的傷害,LAP盡力拯救後,雖然已回復正常外表,但仍需要進行手術,希望大家關注繁殖場問題,以領養代替購買,杜絕繁殖場的不人道行為。

繁殖場狗狗的自白

「我個名叫做Nemo,我係一隻不斷做繁殖嘅機械。 我一生嘅曰子就係一個尺半既籠,你想唔想像到八年我嘅生活係點過?我既心情係點?但係我今天終於重生,我去咗一個新嘅地方,雖然有啲陌生,但起碼有光線,有充足嘅食物,同埋原來係有人會抱我。雖然我身體還需要一段時間去整理一下,但我一樣有一個單純去愛我嘅新主人。」

{{hket:inline-image name="20181127lap2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

接收、醫治及寄養

當狗狗多年來生育不斷,開始失去繁殖能力後,繁殖場便會拋棄這些年老的爸爸媽媽,部分會聯絡有關機構接收。LAP負責人Yvonne指他們經常接收這些可憐的貓貓狗狗,「好多時佢地嚟到都好醜樣,啲毛亂晒又營養不良,最常見的是因為不斷生育而缺鈣,牙爛晒臭晒,以及後腳完全無力,站不起來,還有心絲蟲。」LAP接收到這些毛孩後,會立即前往獸醫診所進行治療,更會幫牠們整理儀容以及先寄養,嚴重者或需進行手術,「其實每隻狗狗救返嚟,每隻醫療開支大約三至四萬(港元),都係救得幾多得幾多。好似呢隻咁,雖然已經靚仔咗好多,但其實仲需要做手術,醫療開支好大。」

{{hket:inline-image name="20181127lap1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

領養代替購買

拯救繁殖場毛孩當然刻不容緩,但最重要的都是從根源著手,以領養代替購買,就不會有這麼多繁殖場以此維生。其實很多時由寵物店購入的毛孩都是來自繁殖場,看到牠們的父母健康狀況如此,你還忍心嗎?而繁殖場的毛孩亦大機會是近親繁殖,生病的機會更高。如果想幫助這些毛孩,歡迎捐款以支持LAP 的日常運作並留意隨後的領養資訊。

相片及資料提供:LAP (Lifelong Animal Protection Charity)