【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

走在潮流尖端 大家誤解咗黃家駒

發佈時間: 2018/12/05

{{hket:inline-image name="fe.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

Beyond靈魂黃家駒已經離開了大家25年,但他的一首首經典金曲依然陪伴我們成長,不過原來家駒雖然有音樂才華,但在衣著方面就一直被指品味麻麻,當年甚至有人形容他不修邊幅,而據熟悉家駒的人透露,他從不計較外表,所以對衣著不太講究,隨便一件衫都可著上身見人;但其實潮流嘅嘢,我哋識條鐵咩!實情家駒係走在潮流尖端至真,事關近日有眼利網民發現家駒當年的衣著,至今仍然在淘寶熱賣中,驚嘆偶像不止音樂走得前,連品味都一樣行得咁前:「原來當年係我哋唔識寶,誤解咗家駒,佢嘅衣者30年後嘅今日都仲係咁hit。」

{{hket:inline-image name="ds.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

男人著花花圖案,在8、90年代相對保守的社會氣氛來說,真係少啲膽量都唔敢著出街。但只要對比今日的淘寶貨,大家就明白家駒的眼光去到有幾遠。

{{hket:inline-image name="xz.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

豹紋無論以前定依家,在一般人眼中都是女生專利,不過家駒一早就已衝破性別界限。

{{hket:inline-image name="fsfs.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

如此誇張的紅舌頭圖案,原來是大名鼎鼎滾石樂隊的Logo,早於1991年家駒已著呢件衫向對方致敬。

{{hket:inline-image name="ffss.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

同樣是91年,家駒到訪非洲時所穿的啤牌恤衫,以當年眼光,家駒可能真係走得太前,不過來到2018年,就變得恰到好處。

{{hket:inline-image name="d.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

可算是家駒的招牌外套之一,盡顯簡單是美的精髓,沒有太多花巧,男女都啱著。

{{hket:inline-image name="dsaa.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

在《海闊天空》MV中所穿的綠色外套,依家著都一啲唔會覺得老套或者out。