【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

嫌劉佩玥太嘈 胡鴻鈞呻險「職業性失聰」

發佈時間: 2018/12/07

無綫青春劇《救妻同學會》演員胡鴻鈞(Hubert)、劉佩玥(Moon)及黃美棋等昨午現身大角咀宣傳。胡鴻鈞昨日爆「大鑊」,取笑Moon聲量太大,令他幾乎患上「職業性失聰」,認真可憐。

一眾演員昨日大玩遊戲,劉佩玥更表現得非常「狼死」,事後Moon與胡鴻鈞齊齊受訪,男方踢爆Moon平日開工亦一樣狼死。劉佩玥則解釋︰「我只係鍾意玩,同玩得投入,而做嘢時更投入,因為要調劑生活!」

胡鴻鈞又取笑劉佩玥與朱智賢說話大聲夾嘈,令他患上「職業性失聰」,他苦笑說︰「我同Moon合作《殭》嗰陣,佢已經令我喪失一成聽力,今次拍完《救妻同學會》更加嚴重!」他又笑說︰「我為藝術而犧牲都無辦法,我都想請教下Moon點樣可以咁有中氣,聲音咁有穿透力,如果開騷唱歌一定好有用。」

Moon則推說馮盈盈的噪音比自己「更勝一籌」,Hubert聞言亦坦言無膽跟馮盈盈合作︰「自問我無咁嘅聲底,我有次喺廁所入面,都聽到大門外馮盈盈把聲。」

同場的黃美棋笑指Hubert「小學雞」,經常想整蠱她︰「佢成日都被我發現,所以令佢好有挫敗感。」

撰文︰Steven

編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲