【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃子恆爆桃色醜聞 王君馨封口拒評論

發佈時間: 2018/12/07

王君馨(Grace)前晚身穿低胸晚裝出席活動,對於劇集《是咁的,法官閣下》拍檔黃子恆承認與女粉絲上床,Grace直言不會評論別人私事。

王君馨前晚出席「浪琴表國際騎師錦標賽」,提到《是咁的》拍檔黃子恆爆出桃色醜聞,Grace表示有留意報道,但不欲多談︰「人哋嘅私事我唔回應喇。子恆係好演員,好鍾意演戲,我哋無資格批評,亦唔關其他人事。」盛傳無綫決定雪藏黃子恆,將來或不再有合作機會,Grace表示︰「人哋私事我唔了解,唔會去講或者批評,如果我發生事,都唔關人哋事,但身為同事,都支持佢做好自己。」

另外,Grace坦承因《是咁的》口碑好,帶挈工作量增加,她更希望可以拍攝續集。提到即將舉行的《萬千星輝頒獎典禮》,Grace坦言最想該劇可以奪得「最佳劇集」,至於個人獎項,自己則沒有多想。她笑說︰「我睇好黃智雯成為三料視后,大家係同屆港姐,佢入訓練班時已經好好戲,而且好努力。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲

攝影︰林良明