【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

阿倫搞鬼黐癦 薛家燕爆男友睇足兩場

發佈時間: 2018/12/07

一連兩場《薛家燕愛你無限60年演唱會》前晚圓滿結束,尾場的台上台下依然星光熠熠,嘉賓譚詠麟(阿倫)直言黑白電視年代已經追看家燕姐作品,之後更黐了粒癦在額頭,笑言如有神助,令全場笑爆。

前晚演唱會吸引陳敏之、徐小鳳、潘迪華、劉松仁及鄭丹瑞等圈中人捧場,而阿倫、張智霖(Chilam)、草蜢、羅嘉良、鄭欣宜及「七公主」等則擔任表演嘉賓,Chilam與家燕姐曾在劇集《十月初五的月光》中飾演母子,他前晚以「初哥哥」的造型吹住口哨出場,與家燕姐合唱《分分鐘需要你》,家燕姐自爆前年籌備個唱時,Chilam已經自薦要做嘉賓,她還表示︰「有次去大馬登台,佢請我食一條六千幾蚊嘅魚。」

年底日本旅行充電

家燕姐與阿倫合唱完《愛人女神》後,阿倫表示︰「畀我叫得做阿姐,又屹立喺舞台上嘅人寥寥可數,所以我嗌家燕姐嗌得好順口,我由60年代黑白電視已經追睇你嘅作品,我係你粉絲。」阿倫其後從褲袋中拿粒癦黐在額頭︰「呢粒癦如有神助,並唔係等閒之輩,如果能夠放射激光出來仲厲害。我嗰粒黐上去,你嗰粒應該有根。」

慶功宴上,家燕姐大爆圈外男友坐在第一行,而且睇足兩場,對於陳寶珠稱未見過其男友,家燕姐表示︰「或者遲啲安排食飯。(男友睇完有咩意見?)佢話仔女嗰part感動到喊,之後我哋同啲仔女一齊去日本旅行。」再追問二人婚事,家燕姐坦言︰「都唔會結婚喇,咁嘅年紀結乜婚呀,唔好要人唔安樂,要對人有交代。(清純的愛?)係囉!」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏