【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

齊齊返美過聖誕 陳法拉唔敢叫男友煮大餐

發佈時間: 2018/12/07

陳法拉前晚在金鐘出席聖誕亮燈活動,穿上透視恤衫的她透出黑色Bra,性感又搶鏡。法拉透露稍後會帶外籍男友返美國見家長及過聖誕,更十分期待品嘗陳媽媽炮製的聖誕大餐。

剛從內蒙古拍戲回港的陳法拉,表示當地天氣凍得誇張:「當地得零下18度,喺戶外企一陣已經凍到無晒感覺。我本來帶咗暖包去用,但係喺室外完全無用,着羽絨都唔得,因為啲風會直接穿過件衫,要着當地嘅羊皮先保到暖。」

法拉笑言幸好自己多數在室內拍攝:「其實去咗幾日都開始習慣天氣,日日都着三層打底褲上身,連眼睫毛都結冰。放假時都有包車去玩,體驗蒙古包,仲見到好多馬同羊。」

讚媽媽廚藝一流

聖誕節將近,法拉表示雖工作忙碌,但幸好抽出五日空檔,返美國與家人過節:「我好耐無返去同屋企人過聖誕,所以好期待,好掛住媽咪整嘅聖誕大餐,全部都好好味。美國都好凍,我打算着住聖誕睡衣全程留喺屋企唔出街。」她表示外籍男友會同行,男友更早已試過陳媽媽的廚藝,可會叫男友下廚孝敬陳媽媽?法拉笑說:「毒害媽咪就唔好啦,佢(男友)唔識煮嘢食。相反我媽咪好勁,一年365日都會煮嘢畀爹哋食,真係好勤力。」她大讚媽媽同時兼顧家庭、事業和興趣,自己也會以媽媽為榜樣。

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:顏玉玲