【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

毛孩點影先至好?寵物攝影師過你4招影靚相

發佈時間: 2018/12/14

《晴報》早前找來寵物攝影師小明,分享寵物攝影的趣事、難忘經歷及當中困難。小明當日更即場示範拍攝寵物的技巧,親身教路4招如何為毛孩影靚相!

{{hket:inline-image name="bambiland111220189.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

4招為毛孩影靚相

第1招:如何令毛孩坐定定

為寵物拍照時,無論坐或企,都想牠們乖乖地停下,到底要點做?「有嘢食嘅時候其實佢乜都得」,小明表示,大部分毛孩只要見到食物,通常都會聽從主人指令,「佢hold到5到6秒其實都已經好夠佢影一張相」。他指出,用食物引毛孩定下來後拍照,再獎勵牠食物,「佢慢慢就會知,原來坐定定影咗張相係有嘢食嘅」。

第2招:如何吸引毛孩望鏡頭

至於要點先可以令寵物望鏡頭?小明笑言,這不外乎也是食物的功勞;當毛孩眼睛跟隨著食物移動的時候,可以慢慢用食物將其視線引到鏡頭上面。除了食物外,亦可利用聲音去引誘毛孩,「有一部分狗聽到膠袋聲,就會知道有機會有嘢食」。膠袋聲、拍手等聲響可用來吸引毛孩注意力,從而使牠們望鏡頭。

第3招:引毛孩笑好簡單

狗仔展開燦爛笑容模樣可愛,但其實並非真笑,而是牠正在喘氣。小明表示,想毛孩展示笑樣,「想佢笑,一係緊張會喘氣;一係佢有啲熱,有需要散熱時會喘氣」。所以拍照前,可以先跟牠玩耍,「跑少少,追吓波,或者扯吓大纜」;待毛孩感到有點熱時,就自然會有笑樣!

第4招:善用小道具

小明表示,在studio拍照時,他通常都會用可以疊起來的箱子等,來控制高度,「一部分嘅狗可能上咗枱之後可以坐得好定,或者上咗枱之後光線個位啱啱好」。此外,部分毛孩趴在籃子內會比較有安全感,「(佢)會舒服啲」。

{{hket:inline-image name="bambiland111220182.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="bambiland111220185.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="bambiland111220187.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

同場加映:手機拍攝小秘笈

現今不少人普遍都會用手機幫毛孩拍照,小明表示,一般手機都是廣角鏡頭,因此鏡頭不要放得太近毛孩,以免令牠們因距離太近而「變形」兼感到不安避鏡頭,所以要好好善用變焦功能,來zoom in(放大)、zoom out(縮小)。

{{hket:inline-image name="bambiland1112201810.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

小明再醒你3個貼士

1. 唔好迫毛孩著衫
很多人都會替毛孩著衫扮靚靚,但要先留意毛孩是否抗拒;若毛孩並不抗拒,亦並無不可。

2. 注意安全高度
將箱子疊起來後,要留意不要疊得太高,免生意外。

3. 閃燈唔好對準眼睛
盡量不要用閃光燈直接對著毛孩眼睛,「因為佢哋會好辛苦,同埋影出嚟會好唔靚」。

{{hket:inline-image name="bambiland111220183.jpg"}}{{/hket:inline-image}}