【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

8歲囡囡唔識嗌媽媽 鍾麗淇:我唔可以崩潰

發佈時間: 2018/12/13

 

鍾麗淇近日為大女Isabella舉行8歲生日party,慶祝生日表面看似平常不過,但對Isabella來說卻難能可貴,事關她出世不久就證實患上罕見的「4號染色體缺損綜合症」,不單成長較同年齡小朋友遲緩,而且醫生仲話有這個病的小朋友,一般活不過2歲,所以Isabella本身就已經是奇跡,雖然囡囡至今仍未懂說話,鍾麗淇連一句媽媽都未聽過,但她坦言會繼續陪女兒戰勝難關:「一個人遇到問題,你可以逃避,但依家唔係我一個嘅事,我選擇抗爭,我唔可以崩潰!」

無懼歧視 笑容回應

其實「4號染色體缺損綜合症」正確學名是「沃夫-賀許宏氏症」,是因為4號染色體短臂缺失,導致某些身體機能出現缺陷。而鍾麗淇就是因為囡囡在6個月大時發高燒,證實患上呢個病,由於病情影響,Isabella四肢乏力,一直唔識行,不過佢哋從來無放棄,雖然在學行過程中,Isabella不時跌倒,但鍾麗淇不時從旁鼓勵,又不斷陪囡囡接受治療,終於在去年底,Isabella識行喇! 然而隨之而來嘅竟然是歧視:「因為 Isabella 手腳嘅肌肉無力,行路會搖搖擺擺,經常遇到別人嘅奇怪眼神,有啲家長可能會覺得被冒犯選擇怒目而視,但我會以笑容回應,因為我囡囡真係無敵,佢係我嘅驕傲!大家唔使用可憐嘅心態對待特殊兒童,佢哋比一般人更堅強。」

雖然經過連串治療與努力,但可惜女兒至今仍未能說話,縱然如此,但鍾麗淇依然樂觀面對,還上堂希望了解女兒情況:「我曾經上過課程,導師令我了解特殊小朋友嘅感受,要我收起雙手,不準講嘢,俾我一分鐘去表達啱啱食咗乜,我真係冇可能表達到。佢雖然未識講嘢表達自己,但就識得用手語表達想要同多謝。我都有低潮期,大家睇到我樂觀,都係靠身邊嘅人幫助、扶持,要畀機會人哋幫自己。」而身為瑜伽導師的她又身體力行發放正能量,教導特殊小朋友做瑜伽,希望令更多人明白他們同樣有很大的發展空間,欠的,只是大家給予的機會。

{{hket:inline-image name="ht.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鍾麗淇IG

{{hket:inline-image name="utr.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鍾麗淇IG