【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

阿嬌力數老公四大缺點 「點解咁差都肯嫁」

發佈時間: 2018/12/13

 

一向出名夠「真」嘅鍾欣潼,雖然今個月18號就正式註冊成為賴太,新婚本應甜甜蜜蜜,但近日阿嬌作客由大S主持的節目《Beauty小姐》時,就竟然大爆賴弘國四大缺點,力數另一半不是,搞到唔少網民忍唔住衝出嚟贈興:「點解講到咁差都肯嫁嘅?」係喎!點解嘅?點解嘅?

易嬲豬

阿嬌透露原來賴弘國是一個很容易發脾氣嘅人,只要情緒一到就好麻煩,阿嬌為免吵大鑊,往往只好認低威,主動氹對方,先能夠平息風波,真係估妳唔到咁麻煩。

眼光差

賴弘國雖然有一雙迷人電眼,但原來佢嘅眼光好差吓,阿嬌話從婚戒以至婚紗禮服,賴生都有幫手揀,不過佢揀嘅款式就真係……結果都係要阿嬌自己揀。不過話時話,賴生眼光咁差,又點會揀到阿嬌嘅呢?

{{hket:inline-image name="gdf.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

EQ低

話說兩人公開戀情之初,賴弘國因為被網民起底,遭網絡欺凌,寫到佢成個「渣男」咁款,因為呢件事搞到賴生好唔開心,情緒都出現問題,要阿嬌反過來安慰佢:「他看到一些不好的評論,會把它放大,我會安慰他:『可能他妒忌你呀』!」

嫌包貴

Shopping係女人天性,不過若然賴生陪阿嬌買手袋,就絕非樂事:「他會說妳買包不看價錢,我說沒有啊,我覺得我那麼辛苦努力賺錢,但現在會顧慮他的感受,我就不敢買。」

雖然賴弘國缺點多多,不過阿嬌就話在這段感情中,男方都為她付出很多:「他是畏高的,但仍陪我跳傘,我真的很感動。」照咁睇,相信阿嬌真係完全俾賴生食住囉!