【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

嘲笑嬌媽普通話 容祖兒狂唱:Li da!

發佈時間: 2018/12/20

 

今日就係鍾欣潼同賴弘國擺酒嘅大喜日子,身為好姊妹嘅容祖兒、蔡卓妍、鄭希怡當然要嚟飲啦,點知飲飲吓竟然變咗贈興,事緣祖兒突然喺IG拍片,同阿Sa、鄭希怡狂唱Li da!Li da!Li da!Li da!

正當大家都睇到一頭霧水之際,好彩有阿Sa幫手講解:「個故事係嬌媽買咗條鏈俾賴生,賴生以為係比阿嬌嘅,跟住嬌媽就用普通話話:『Li da!(你的)』然後容祖兒就開始帶領我哋唱起呢隻過(歌)」之後佢仲hashtag話呢首歌係#張學友哥哥嘅#Linda,認真搞笑。不過話時話,連人哋阿媽都敢笑,怕唔怕嬌媽嬲先?不過亦有網民話估唔到嬌媽啲普通話咁驚人,但有樣好,就係外母同女婿肯定唔會鬧交,事關雞同鴨講吖麻。

如果大家有興趣聽祖兒佢哋點唱,就click入去啦!

https://www.instagram.com/p/BrmRxSnhjGf/

 

{{hket:inline-image name="HTT.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

蔡卓妍IG