【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

慘遭劉心悠騎住 王祖藍害死徐子珊

發佈時間: 2018/12/21

 

徐子珊貴為2004年港姐冠軍、2010年更獲TVB捧為五大當家花旦,本應前途無限,但她毅然於2015年選擇離巢,其後簽約加盟王祖藍旗下公司,計劃勇闖影壇兼北上發展。誰知三年過去,徐子珊的工作量大減,仲得閒到於去年以半工讀形式修讀心理學碩士。由於星途暗淡,以致多次傳出徐子珊不滿祖藍辦事不力的傳聞,而祖藍亦大方承認:「因為我一早應承過為佢度身訂做電影,但結果計劃一拖再拖,我諗佢一定好後悔簽我。」其實祖藍呢位老闆認真唔稱職,事關早前已有鄧萃雯同黎瑞恩選擇走人,徐子珊不滿係有原因嘅。

雖然電影夢未圓,不過好彩由於祖藍間公司,邵氏都有份,所以早前邵氏同愛奇藝聯手開拍的電視劇《守護神之保險調查》,徐子珊都有份參演,只可惜離巢前貴為當家花旦的她,竟以女配角身份回歸無綫,慘被女主角劉心悠騎住,令很多網民都戥佢唔抵,而更可怕的是,雖然套劇24號平安夜先喺無綫播,但其實一早已經喺內地搶先播出,由於三大主角黃宗澤、苗僑偉與劉心悠同是保險調查員,相反徐子珊的角色只是洗衣店東主,因此有睇過的網民都指子珊相比其餘三人,戲份少得可憐,「如果子珊一直留喺TVB,就唔使搞到做配角咁慘啦!」「最衰係王祖藍,係佢害死子珊」唔知大家又點睇呢?

{{hket:inline-image name="gf.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

《守護神之保險調查》劇照

{{hket:inline-image name="e.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

《守護神之保險調查》劇照