【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

搵命搏圓夢 吳孟達:吊到缺氧

發佈時間: 2018/12/28

 

無綫播完《義不容情》後,將會於1月1號元旦夜播出周星馳同吳孟達嘅經典作《蓋世豪俠》,呢套劇唔止係大家嘅集體回憶,更令星爺同達哥組成黃金拍檔,於往後嘅日子在影壇發光發亮。可惜往事只能回味,隨住星爺淡出幕前,相信以後都好難有機會再一睹星爺同達哥一唱一和嘅風采。

不顧健康堅持圓夢

而無咗星爺喺身邊嘅達哥,雖然事業發展都叫OK,但卻不幸遇上病魔,於2014年因為病毒感染導致心臟衰竭,緊急入ICU,期間更多次傳出死訊,雖然最終達哥戰勝病魔,但體重卻暴跌廿幾磅,健康大不如前,被逼減產。不過早前達哥卻不顧身體接拍科幻電影《流浪地球》,全因為了圓夢:「我拍咗40幾年喜劇,從來未拍過科幻題材嘅戲,所以一定要拍。只係一切比想像更辛苦,要孭住40公斤重嘅裝備,每次吊威吔都吊到缺氧,一落嚟就要吸氧氣。」劇組因為擔心達哥安危,更安排白車於片場守候,幸好無發生意外,只是由於達哥幾乎每拍完一場戲,就要在場邊吸氧氣,以致拖慢拍攝進度,令他感到不好意思。

盼開拍《吳孟達》傳

而除了科幻夢,入行多年一直擔當綠葉配角的達哥,還有一個夢想,就是開拍自傳式電影《吳孟達》,一嘗主角滋味:「我一直好想拍呢部戲,希望喚醒觀衆對吳孟達嘅感覺,佢到底係一個點樣嘅人?我好想搵之前合作過嘅人參演,好似周星馳、劉德華,不過可能等到嗰時,我已經老人痴呆,乜都唔記得晒。」放心喎,吉人自有天相,況且下個月達哥先滿67歲,仲有大把日子。如果星爺同達哥可以故劍重逢,就肯定係粉絲之福。