【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

馬國明逛車行當娛樂節目

發佈時間: 2019/01/04

劇集《降魔的》前年推出時收視口碑雙贏,事隔兩年,再由馬國明與黃智雯孭飛開拍《降魔的2.0》(暫名)。昨日造型記者會,馬明表示角色延續自上一輯,且還有許多情節可以交代。

馬明和智雯在《降魔的》的關係未有開花結果,那新一輯會否帶來喜訊?馬明表示︰「應該會啩,不過今輯安排多咗個Zoie(譚凱琪)畀我,估唔到的士佬咁多靚女埋身,以後撈唔到演員就去揸的士載靚女。」黃智雯則透露上一輯劇情比較沉重,今輯會較多喜劇感,她帶笑解釋︰「因為我多咗個拍檔C君,佢有個癖好鍾意偷睇人哋裙底,係鹹濕鬼,而且我在今輯會多咗超能力,會幫助馬國明降魔。」

另外,提到馬明日前被發現到車行睇車,問到是否打算買新座駕?他笑言︰「我成日睇車,唔換車都睇,經過就睇,當係一個娛樂節目。(買車獎勵自己得獎?)我想買架大車畀屋企人,令佢哋坐得舒服啲,依家架車坐晒全家人真係有少少逼,不過我唔急住買,覺得性價比高先會行動,依家部車只係揸咗兩年,望下先啦。」

黃智雯同男友財政獨立

至於雙料視后黃智雯是否買了禮物獎勵自己?她表示想做業主︰「2019年畀個目標自己,想買樓,單位唔使好大,上咗車先算,諗住用嚟投資。(結婚用?)其實想買樓畀家人,入行十年儲到第一桶金,希望今年可以做業主。(叫男友送畀你?)我鍾意財政獨立,自己鍾意嘅嘢自己買,咁會珍惜啲。」

撰文︰Pauline

編輯︰黃卉彤

美術︰顏玉玲