【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

葉璇怪行全面睇 晒半裸漫畫搏乜

發佈時間: 2019/01/04

 

曾幾何時,拍過《封神榜》、《衝上雲霄》等經典作的葉璇,算得上TVB當家花旦之一,但她於2005年毅然離巢,北上發展,以為能闖出一片天,誰知換來的卻是十幾年蹉跎歲月。雖然代表作欠奉,但她卻不時表演出位怪行,試過上電視做訪問激踩廣東話、大讚講普通話先係型,惹來不少批評。繼而於去年又表演控告當時男友小默的舊愛呂小姐誹謗,結果被法院裁定敗訴,要道歉兼賠償,但葉璇竟拒絕執行,被法院追加「限制消費令」,連飛機都唔搭得,風波至今仍未解決。

雖然有官司纏身,但葉璇似乎唔多愁喎!近日佢就突然喺微博上載兩張半裸漫畫,只見一對男女半裸躺在床上,態度親暱,佢仲留言話:「一把我接回家,晚飯就備上了我的最愛,真是最體貼的小乖。一夜好夢。早上好!」由於實在太有畫面,唔少網民都好奇到底啲畫係邊個畫,同埋畫中人係咪代表葉璇同佢男友喎,不過能夠將房事都擺上網同大家開心share,相信女星之中,可能真係得葉璇做得到。

{{hket:inline-image name="YE.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

葉璇微博

{{hket:inline-image name="JG.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

葉璇微博