【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

走塑入魔?提出停快餐店包裝醬料 環保人士惹爭議

發佈時間: 2019/01/04

近年環保意識提高,不少近年快餐店更響應「走塑」,不再主動提供膠飲管,卻引來社會兩極反應。有環保人士日前發出貼文,提議可以將「走塑」延申至包裝醬料,結果引發網民爭議。

該名環保人士在Facebook群組「搞走塑」,貼出某快餐店的炸雞塊及包裝醬料的圖片,並表示:「純粹表達吓諗法。X記唔提供飲管嘅下一步,可唔可以唔要呢啲包裝醬料」?

對此,有網民表示支持,認為快餐店可以可提供醬料樽,或「大樽茄汁pump裝」,讓食客自行倒出或「唧」出來使用,「外國嘅都係咁,其實唔難」。同時,有網民指出,如果人類再不身體力行推動環保,不再做多一點點,地球遲早會玩完。

不過,有網民卻認為該名環保人士是走火入魔,「其實食肉都係唔環保」、「點解要人接受你嗰套」、「要做環保,就唔該全面低碳」、「應該要源頭減廢」。未知是否因為引來大多爭議,目前該則貼文已被刪除。