【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

暖心!為執紙皮婆婆送上熱咖啡 善心人:不要怕 想就幫

發佈時間: 2019/01/07

香港地生活艱難,不少人甚至未能獲得基本溫飽。一名女網民日前在Facebook以「想飲咖啡的執紙皮婆婆」為題發貼,指她日前在佐敦,看到一名執紙皮的婆婆後只得幾塊餅乾吃,於是主動向對方送上一個快餐。此事旋即在網上廣傳,女網民的善行更獲網民一致讚賞。

「天寒地冬(凍),我見婆婆架車仔綁住支拐仗,佢應該都行動不便。」女網民Jennifer在貼中表示,當日她在佐敦一間快餐店門外,見到一個婆婆正在整理紙皮,「我其實趕時間要走,但都企埋一邊觀察下婆婆有無嘢要幫。我睇咗一陣,婆婆拎刀出黎開包餅嚟食,得嗰幾片薄切切餅乾,心諗邊食得飽㗎?!」

{{hket:inline-image name="popo070120191.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

其後,Jennifer忍不住上前問婆婆「使唔使我幫你搬啲紙皮上車」,但被對方拒絕。Jennifer未有氣餒,繼續詢問婆婆「你肚唔肚餓呀?我買嘢俾你食好嗎」,所幸婆婆未有拒絕,更回答道「你買杯咖啡俾我飲啦」,「婆婆應該好耐無飲過咖啡,我feel到佢真係好想飲杯熱咖啡」。於是,Jennifer便到快餐店買了一個快餐給婆婆,更細心地問婆婆可否「飲甜嘢」後,始幫佢落一包糖,「婆婆食得開心滿足,我也去返學了」。

{{hket:inline-image name="popo070120193.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

「婆婆話有生果金,我問婆婆夠唔夠使,婆婆無答。」Jennifer續指,她有問過婆婆夠不夠錢用,「我想俾啲啲錢婆婆用,但我唔敢,唔知俾錢嘅舉動會否令婆婆個心難受……對我們來說普普通通嘅一杯咖啡對婆婆來說卻係奢侈品,心很酸。」

對此,不少網民大讚Jennifer的善行,「婆婆肯食啲食物證明真係有需要」、「一個暖心的舉動,令婆婆的世界充滿溫暖」、「我哋能力確實有限,但能從中送上一份暖,多做一點,也已經很好了」、「多謝,好心有好報」。對於網民的讚賞,Jennifer留言表示,希望自己的分享可以感染到大家,「不要怕,想就幫,別人唔領情,我地最多離開㗎啫……不用怕醜,勇敢踏出去關愛弱勢一群。接收愛的人感安慰,送出愛的人感安心。」