【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

松鼠繼續遊走馬鞍山 疑被餵旺旺仙貝惹網民擔心

發佈時間: 2019/01/10

有網民日前在Facebook群組「馬鞍山之友」上載短片,指自己在錦豐苑發現一隻疑有人飼養、但走失了的松鼠,並已將此事告知保安,引來大批網民熱議。此事今日再有新進展,有馬鞍山網民在該群組發出松鼠的最新照片,只見其身上的毛大減,且拿著疑似旺旺仙貝的餅乾吃,恐有健康之虞。

{{hket:inline-image name="MOS100120192.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

從該名網民上傳的圖片顯示,該隻疑似雪地松鼠在草叢中,正手執疑似旺旺仙貝的餅乾啃食。該名網民表示:「既然主人不來接。就讓牠在此棲身吧。只是擔心牠冇嘢食。牠不會約定幾時出來露面。怎樣預備食物呢?佢主人要喺到等佢先得。」

{{hket:inline-image name="MOS100120191.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

大批網民看到松鼠的最新照片後,紛顯得憂心忡忡,「好驚佢比啲無良嘅捉咗」、「好得意呀,佢而家流浪?」、「主人不來接?是棄養嗎?」、「會唔會買啲堅果類可以引佢出來?佢流浪咗幾日應該幾肚餓」、「有無人幫佢啊?」

{{hket:inline-image name="MOS100120193.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

同時,亦有不少網民提醒,不要胡亂餵松鼠食不適合的食物,「咁大整蠱,俾旺旺佢食」、「食完旺旺好口渴,又唔俾水佢飲,真陰功」、「慘,啲人亂餵野俾佢食」、「係咪傻㗎俾旺旺佢食」、「可唔可以唔好餵旺旺?愛佢變害佢」。此外,亦有網民發現,本來兩邊耳朵有毛的松鼠,只剩下一邊有毛,且尾巴的毛變得疏落,「點解無左1邊耳仔毛」、「好似有啲疏」、「俾其他動物咬?」、「可能換毛可能營養不良」、「我都諗緊係咪營養問題,因為見佢身毛啲狀態好似麻麻哋」。

{{hket:inline-image name="mos080120195.jpg"}}{{/hket:inline-image}}