【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳曉東唔畀囡囡做童星

發佈時間: 2019/01/17

將於三月開紅館個唱的陳曉東(東東),昨日接受商台訪問時,笑指太太想兩個女兒做童星,但他坦言不想女兒過早入行。

陳曉東目前留港籌備演唱會,與身在北京的妻女分隔兩地,幸好她們稍後會來港過年。目前「獨守空房」的東東相當掛念妻女︰「我一個孤零零叫外賣,係食得落肚嗰啲呀!」提到兩個女兒早前在東東的個唱上表演,東東笑言沒想到囡囡深受歡迎︰「囡囡上次喺澳門演出都無怯場。」會否讓女兒入行?他笑說︰「太太日日諗蹺推佢哋去火海,諗點樣打敗其他童星,但我唔想咁快,始終都想佢哋保留童真,唔想佢哋太早有優越感,同埋成為焦點。」

另外,提到與商台DJ余迪偉撞樣,東東搞笑說︰「叫迪偉一齊合照吖!佢呢排靚仔咗好多,瘦咗fit咗,你哋咁樣讚我,搵好多人話似我。以前有人話我似黎明,一時又似梁詠琪、黎諾懿。話我似其他人都好,代表我形象入屋。」

撰文︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰招潤洪