【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

癌魔纏身行唔到路 張達明:我係霍金

發佈時間: 2019/01/18

癌魔堪稱人類最大敵人,它不僅能奪人性命,在治療過程中,更會為病人帶來無盡痛苦,當中張達明就有深刻體會,最近他為新戲《家和萬事驚》接受內地傳媒訪問,講到2011年不幸患上鼻咽癌,體重暴跌30磅,瘦到不似人形,而最慘係唔止無晒工作,2016年達明更同老婆離婚,連頭家都散埋,十足粵語長片大悲劇!

在病情最嚴重之時,達明四肢無力癱在病床,可能一世就咁過,換轉普通人一早崩潰,但達明卻選擇樂觀面對,更笑言做霍金都唔錯:「嗰時佢哋話好快醫好你,話一、兩年就無事,但一、兩年後我都仲有事,行路都行唔郁,情況愈嚟愈差,可能一世都係咁,但我同自己講,我可能係科學家霍金,佢小時候已全身麻痺。我同自己講無問題,只要唔好成日諗,工作無咗,家都無咗,呢個就係我喇?你只要想開啲,無事嘅。」

{{hket:inline-image name="jg.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網上截圖

{{hket:inline-image name="ewew.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網上截圖

{{hket:inline-image name="EW.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網上截圖

抗癌過程太恐怖

雖然口話無事,但原來在拍攝《家和萬事驚》時,達明病情十分嚴重,瘦到連拍檔袁詠儀都喊驚:「嗰時一睇佢個樣就知佢病,真係好擔心。」達明就話當時連筷子都揸唔到:「拍開飯揸筷子嘅戲,我係夾唔到嘢,只可以用叉食。就好似中咗鉑金毒,全身神經線受影響,郁唔到,試過廿幾種治療,都搵唔到一個絕對解決方法。」達明又坦言自己再樂觀都好,抗癌過程實在太恐怖,如果唔係背後有支柱,可能都捱唔住:「好彩我有仔女,如果自己一個人無嘢要承擔,好容易就無!無論再痛都好,諗起仔女都要堅持落去。」在此衷心祝願病魔早日離開達明,讓他開心享受每一天。