【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

曾叫錯女友做麥美恩 陸浩明先買樓後結婚

發佈時間: 2019/01/18

陸浩明(6號)與模特兒女友陳詩欣(Ayan)拍拖多年,感情穩定,昨日兩人以情侶檔現身活動,6號曾表示試過將女友叫錯做Mayanne(麥美恩)而激嬲對方,昨日Ayan「還擊」否認非君不嫁,兩人公然耍花槍。

陸浩明和陳詩欣昨日穿上粉紅色情侶裝,到銅鑼灣出席活動,6號更向女友送上一盤自己親自插的鮮花小盆栽,大曬恩愛。6號日前在《#後生仔傾吓偈》節目中自爆曾叫錯女友為Mayanne而激嬲女友,他昨日賣口乖表示︰「係我過意唔去,女朋友同Mayanne好唔同,我同女友係一見鍾情,佢好靚;但Mayanne就內在多啲,要識耐咗先發掘到佢嘅內在美。」6號表示通常與Mayanne做完節目後才會嗌錯名,他笑言︰「我都成日叫錯女朋友做Do姐(鄭裕玲)同肥媽,但我澄清同肥媽係無緋聞嘅。」

專一最重要

兩人打風都打唔甩,是否好事近?6號直指自己是傳統的人,要先買樓才考慮人生大事。他說︰「要睇林鄭月娥,希望樓價再調整下,買樓郁啲都要七位數字,先安居後談婚,希望年中可以睇中啱嘅單位。」他又笑言︰「如果買隻純銀戒指求婚,唔係結婚,係分手。」問Ayan是否非君不嫁?她笑笑口謂︰「呢條問題咁難答嘅?都唔係㗎,我都有好多選擇㗎。(要咩條件?)專一係最緊要嘅條件,每個女仔都需要,其他門面嘢都唔係重點。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲