【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

呂方57歲生日傳婚訊 網民贈興:點解飛Do姐

發佈時間: 2019/01/22

貴為唱家班的呂方一直愛情得意,雖然事業不及同期對手張學友那麼爆,但勝在多戀事...可惜一直沒有開花結果,自從2008年與鄭裕玲分手後,呂方可謂孔雀開屏,先後與粉絲May May、內地富婆、國產高妹等傳出緋聞,又於五年前戀上身家億億聲的「網絡街市天后」Rainbow,其後火速同居,雖然兩人相差足足21年,但仍無損熾熱愛火,近日慶祝57歲生日的呂方,更傳出婚訊,本來係開心事,但竟然有網民贈興,留言問佢當年點解飛Do姐,咁敏感嘅問題,呂方梗係當視運高睇唔到啦!

不過就有網民好唏噓咁話,估唔到57歲嘅呂方仲keep得咁好,相反Do姐雖然唔係大好多,只係得61歲,但就成個樣唔同晒。其實睇翻佢哋當年嘅分手風波,雖然傳聞多多,但其中一個傳得最勁嘅版本就係話當年呂方想結婚,但Do姐堅持不婚主意,結果男方移情別戀,最終分手收場,估唔到咁就過咗11年咯!

{{hket:inline-image name="RWER.jpg"}}{{/hket:inline-image}}