【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鼻鼾救星係杞子?

發佈時間: 2019/02/01

又係我強嫂啊!有啲嘢真係好想share吓畀大家,前排我老公強哥鼻鼾嘈到我瞓唔到,嬲嬲哋就試吓老媽子教落用膠紙貼粒杞子喺個鼻樑度,話可以冇咁嘈。嘩!個衰佬真係安靜哂,啲打雷聲冇埋。

不過下下都要用膠紙黐住粒杞子,有時瞓得衰又會甩咗,真係有啲麻煩。真係睇唔過眼要問吓我老友林教授到底有冇其他方法可以舒緩鼻鼾。佢聽完我用杞子痴鼻之後,即刻忍唔住笑我,話冇醫學根據。唉!真係(火羅)爆!

不過到底點解杞子可以舒緩鼻鼾,林教授就話可能係黐住嘅時候鼻孔張開, 唞氣暢順咗。佢仲教我用辛夷花、薄荷葉、白芷同一片當歸自製香包用樽壓一壓,再放落小布袋裡面,放喺床邊臨瞓前壓一壓香包,嗅下氣味已經可以舒緩鼻鼾問題。

問開梗係問埋,話說上星期出咗篇"夜晚食薑如食砒霜"之後,有網民喺Comment 留言問薑醋啲薑算唔算係砒霜,我老友話,薑醋啲薑就唔會食到中毒嘅!雖然煲嘅時候有老薑、雞蛋、豬腳仲有甜醋,但煲咗咁耐所有精華都去哂啲醋度,而食起上嚟舊薑只會較硬同難消化。所以呢,就唔使太過擔心嘅!

既然林教授提過有機會難消化,就咪話我唔送你強嫂食薑醋小貼士啦︰
- 記住唔好臨瞓前食,你唔休息個胃都要休息㗎!
- 最好就瞓前4個鐘食,畀啲時間個胃消化都要啦

哎,今次真係欠林教授1個人情呀!

(嗚謝 中大中西醫結合醫學研究所客座副教授林冠傑 提供資料)