【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

李施嬅否認介入鄧健泓婚姻

發佈時間: 2019/02/01

李施嬅日前被周刊拍得借定情狗密會舊愛鄧健泓(Patrick),令「鄧太」石詠莉(Sukie)呷醋,更疑似在社交網申訴。昨日李施嬅和王子涵、陳雅思(Bonnie)等到深水埗宣傳劇集《荷里活有個大老千》,李施嬅大呼冤枉,澄清周刊的照片是在去年拍攝:「狗狗一直由我同Patrick共同撫養,狗狗唔係物件,唔可以因為一段關係變咗就棄養,而且佢太太Sukie也有幫手睇狗,我哋三個係朋友關係,間中都會約食飯。」她對騷擾到鄧健泓的美滿婚姻感到抱歉。

另外,李施嬅在劇中用15秒做21個姣爆甫士,獲網友激讚,她透露動作是親自設計,事前排練很久︰「本來以為自己做唔到姣婆角色,對白係有啲尷尬,但好開心播出後有觀眾讚賞。」同場的陳雅思日前被指流出性愛短片,她澄清自己絕非片中女生,笑言心情未受影響:「一睇就知片中人唔係我,而且我一定唔會拍呢啲片,女仔都要識得保護自己。」