【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

帶囡囡跟太嫲拜年 祖藍四代同堂最開心

發佈時間: 2019/02/11

王祖藍自導自演的賀歲片《你咪理,我愛你!》上映以來票房達700多萬,成績中規中矩。祖藍昨午偕老婆李亞男,聯同吳祉默、梁嘉琪到油麻地一間小食店,向市民派發梳乎厘,預祝情人節甜甜蜜蜜。

近日天氣轉涼,李亞男沒有帶囡囡Gabrielle到場,她表示新春期間多數在家打麻將及招呼親友。問她可有發新年財?她表示打和,純粹大夥兒湊熱鬧,但很多親友喜歡跟Gabrielle玩。此外,他們帶女兒跟太嫲拜年,老人家見到BB女笑逐顏開,四代同堂感覺最開心。

祖藍剛由新加坡登台返港,很多粉絲都有派利市給他的女兒,那豈不是收到很多利市?祖藍鬼馬笑稱︰「同票房差唔多啦!(你部戲收700幾萬喎!)我意思係指場次。」此外,亞男說已把利市放在BB床邊當壓歲錢,並且笑問祖藍︰「我嗰封畀咗啦,你未畀咩?」

二人世界遊日本

情人節將至,祖藍和亞男已準備出發去日本慶祝結婚四周年,他坦言會唔捨得留在屋企的囡囡。亞男懷孕時一直忍口唔敢食魚生,她今次終於可以吃個夠。至於Shopping,祖藍即抵死笑言︰「日本尺碼唔啱佢,淨係啱矮人,佢呢啲高人要去歐洲先買到衫。」最後,亞男甜絲絲表示會買新衫給兩個Baby,就是老公和女兒。

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

美術:招潤洪