【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鍾麗緹推介最強面膜 「一夜秒回18歲」

發佈時間: 2019/02/11

鍾麗緹最近頻頻於微博化身推銷達人,繼之前推介神奇飲油療程,只要飲足11日就聲稱可醫好糖尿病、高血壓、肝硬化,惹來各界炮轟,搞到老公張倫碩都要幫手護航認錯後,近日鍾麗緹又有好介紹,就係一款超勁面膜,已經48歲嘅佢強烈推介話:「很多朋友覺得我皮膚保持的很不錯,其實是因為#XX面膜#真的很好用,真心想推薦,#一夜秒回18歲#真的很凍齡喲!」

只要敷一晚就可以後生30年,重返18歲,大家係咪覺得好神奇先?而為加強說服力,鍾麗緹仲不斷晒大頭相,真係一條皺紋都無架!不過可能由於太過神奇,唔少網民都抱保留態度,更有人質疑可能違反內地法律:「一夜秒回18歲屬於虛假宣傳,按照《廣告法》最低可以罰款20萬!」、「第一次見化濃妝護膚,為了廣告不接地氣。」、「盜號了,最近都是廣告」不過亦有網民力撐鍾麗緹,大讚佢保養得好,絕對係真女神。

{{hket:inline-image name="errr.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鍾麗緹微博