【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

阿Sa余香凝同菲籍女星爭影后

發佈時間: 2019/02/13

蔡卓妍(阿Sa)憑新片《非分熟女》第三次角逐影后,今次有突破性裸背演出的她表示︰「多謝有份投票畀呢個角色嘅所有評委,我覺得入圍已經係好大鼓舞。嘩!五個提名咋喎,已經係一個好大嘅肯定,好叻㗎喇。攞獎就隨緣,我覺得觀眾鍾意套戲係最緊要,多謝大家。」

余香凝憑《非同凡響》角逐影后,同時又憑《逆流大叔》入圍最佳女配角,她坦言難以置信,心情仍未平復,余香凝稱:「我好慶幸有得拍,成日覺得就算唔揀我都可以有好多選擇。其實入圍已經當贏咗,我唔會有心去爭獎,有太多前輩、太多好演員,我只想演到老,演到演唔到為止,為香港電影出盡一生人嘅力。」

菲律賓女星Crisel Consunji同時憑《淪落人》角逐影后及最佳新演員,她收到消息後趁機呼籲:「感謝導演陳小娟透過電影,去關注菲律賓傭工在香港所面對嘅問題!」

至於內地女星曾美慧孜憑《三夫》入圍,她亦感謝陳果導演給予機會,「我會好好珍惜呢個機會,不斷學習、不斷進步。」