【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

蓋世寶不忿TVB每年減薪決心離巢 視迷祝福︰另覓新天地

發佈時間: 2019/02/13

兒童節目主持蓋世寶(LuLu姐姐)日前受訪時,自爆決心離開效力廿三載的無綫,更披露娘家給其續約條件是要勁減三分一人工,令她心灰意冷。很多視迷支持LuLu姐姐向外搵出路;有人則覺得她已非青春少艾,離巢未必有好處!

今年40歲的蓋世寶,先後主持《閃電傳真機》、《至Net小人類》及《放學ICU》等兒童節目長達18年,陪伴不少90後及千禧後成長。不過,自從15年無綫解散兒童組後,近年她轉型拍劇,亦有參演《超時空男臣》、《愛‧回家之開心速遞》等。

日前她接受傳媒訪問,竟然宣稱已決定離開娘家,三月起回復自由身,更踢爆TVB要求她減薪三分一才肯續約,由13,000減至7,000多元。她直言轉戰戲劇組後,已經每年減人工,並說︰「我睇唔到前面有更多路,好似拍拖咁,無將來不如算!」

自嘲唔夠假難立足

蓋世寶特意在訪問中暗示自己有骨氣,全因唔識擦鞋。她解釋:「不少人都提醒我『戲劇組唔適合你』,因為我唔夠假,或者應該話係太有性格,好快就撈唔掂,做Drama(戲劇組)要好識做人!」

對於前路,LuLu姐姐坦言︰「香港人肯做唔會餓死,我從來都無擔心過!」至於網民對蓋世寶怒轟TVB,反應兩極,有劇迷覺得她有能力轉戰ViuTV或北上掘金;有花生友則指她唔識飲水思源。

撰文︰Steven、Pat

協力︰Terri

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon