【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

屋企門口驚見頭髮利是封 事主嚇壞驚搵替死鬼落降頭

發佈時間: 2019/02/20

新年流流,收到利是當然開心,不過近日一位連登巴打就於家門鐵閘發現掛住一個利是封,裡面裝的不是錢而是一撮頭髮!巴打深怕被人落降頭在連登討論區求救,網民回覆卻意外爆笑!

頭髮利是嚇餐死 「下世小心啲」

該位巴打發文指,「屋企比(畀)人咀咒,門口有封好多頭髮既(嘅)利是」,圖片可見一封全紅色、稍有破爛的利是封架於鐵閘上,裡面裝有一撮頭髮,有白有黑。當事人擔心為某種降頭,深怕會為自己帶來霉運遂上網求救。

當事人大驚,但網民普遍態度均為恥笑而非提供解決辦法,有人回覆指「下世小心啲」、「樓主rip」,有人更言之鑿鑿稱「我有個朋友上年又係俾(畀)人擺左(咗)封利是喺門口,今年新年要去墳場拜佢地(哋)年」,似乎認定事主劫數難逃。

亦有人提供台灣部落格連結,內容稱此舉是要「過災禍、轉霉運」甚至是要「找替死鬼」,指如不小心撿到頭髮利是封,應在49小時內交還原處,再以小石壓住利是封,即可化解撿拾者要頂替的霉運。

虛驚一場?「頭髮又唔係你嘅有乜好驚?」

《晴報》記者向堪輿學家麥玲玲請教,麥玲玲自言不是降頭專家,不過就覺得事主毋須過份擔心:「頭髮又唔係你嘅,人哋嘅頭髮有乜好驚?」

麥師傅又指,中國人確認為頭髮代表「晦氣」,亦即不佳氣運,過年時剪頭髮希望新一年順風順水十分正常,惟頭髮上的晦氣並不會影響到其他人,「如果真係咁驚,咪用碌柚葉或者黃皮葉洗下鐵閘,總之唔好咁易畀人影響!」