【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「正義女俠」形象 葉德嫻敢言愛抱不平:我鬧人仲係好叻!

發佈時間: 2019/02/26

葉德嫻(Deanie)為運輸署拍攝宣傳短片,獲網友瘋狂轉載,事關Deanie姐化身為「正義女俠」打擊交通工具乘客討厭行為,實在大快人心。網友讚Deanie姐在片中有霸氣之餘,笑笑口寸爆不守規矩人士,絕對係無得彈。其實71歲的Deanie姐一向都是超貼地的敢言女俠,鬧人鬧出形象來,Deanie姐原來有妙法, 她曾在訪問中說:「我鍾意做瑜伽倒立,大概做了10 年,所以我依家鬧人仲係好叻。我能做到,仲有邊個做唔到?」Deanie姐的經典語錄真係數都數唔晒,舉幾個例子畀大家重溫一下。

{{hket:inline-image name="IMG_3064.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(運輸署YouTube短片截圖)

{{hket:inline-image name="IMG_3044.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(運輸署YouTube短片截圖)

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6113270.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

葉德嫻一向快人快語,對社會大小事都不平則鳴。(圖片:東星娛樂)

 

健康篇:

Deanie姐曾經是煙民,後來因健康問題而成功戒煙,更在公開場合開口叫關淑怡和許鞍華戒煙,2013年Deanie姐在紅館向台上的關淑怡送盆栽,並勸她說:「這盆花是有根的。這些根很好,代表你的聲線。你要繼續保持住好的根,要淋水,3天淋一次。你要運動、吃好點和戒煙,要聽我話!」直至去年電影首映禮上,Deanie當住一眾傳媒向導演許鞍華說:「唔知點解佢70歲咁犀利,佢只要戒煙的話,就可以拍多10年、8年的戲。」

{{hket:inline-image name="201710131939554954.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

葉德嫻跟許鞍華合作無間,最想好友戒煙保健康。(網上截圖)

 

子女篇:

跟子女情感疏離,Deanie接受電台訪問時提過:「可能我係有要求嘅人,我覺得我嘅要求唔係唔合理,能夠身為人,應該好好哋做,可能唔鍾意聽我話『你哋唔好hea』,唔鍾意、唔開心冇問題,呢個世界有孤兒、有死剩種,我唔介意做寡婦、死剩種,我唔介意絕子絕孫咁就得喇,你活你想活嘅生活。」

{{hket:inline-image name="1203090517151487_1-600x400.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

葉德嫻在《桃姐》中跟劉德華合作演的主僕情大為感動。(網上圖片)

選舉篇:

Deanie姐提醒公公婆婆不要被「蛇齋餅糭」所吸引而誤改選舉意向,她說:「我啲同輩阿婆呢,貪人一餐食,即係俾個餅你就投阿邊個。唔食嗰個餅你唔會死呀,年紀咁大囉,唔好留個案底先至走唔好咩?」而她每次都會鼓勵人站出來投票選賢能,她說:「呢個世界,蠢唔緊要,最緊要係唔好懶,如果你又蠢又懶,嗰啲係死症囉。你投一個你覺得最衰之中最好,但最低限度你要做。我覺得你一定要做。」
 

情歌篇:

葉德嫻說: 「世界難撈,現時消費者全部都是後生仔女,他們最喜歡聽失戀、你愛我、我愛你不到之類的歌曲,我一把年紀仍去唱這種歌,應該要去打靶啦。」

{{hket:inline-image name="14409672_10153742783270740_1568871686926792831_o.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Deanie姐在演唱會上經常都有金句。(圖片:葉德嫻Facebook)

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR5785505.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Deanie姐女俠的形象令人非常佩服。(圖片:東星娛樂)

革命篇:

2014年她走到金鐘支持雨傘革命的學生們,她說難以理解警方用催淚彈對付示威者後的態度:「我哋都係講廣東話,點解溝通唔到?」Deanie姐出言勸學生們和平、沈著氣,語重深長:「同一班小朋友講,要佢哋沉住氣,欲加之罪,何患之有,對方要扣你帽子,連麥當勞都唔畀食,話係外國勢力,要扣帽子就畀佢扣,千祈唔好嬲,堅持自己信念,雖然最後可能都爭取唔到啲乜,大吉利是!」