【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

江華一人演活眾角勁好戲 罕有現身自爆淡出幕前原因

發佈時間: 2019/02/27

講起江華(原名:陳木華)大家會諗起咩作品?唐三藏、項羽、嫪毐、雍正皇帝...雖然入行35年之間產量唔多,不過佢貴精不貴多,只要佢一做主角,每套都會變成經典,長留觀眾心中。全因為佢好有演藝天份,忠嘅、奸嘅、貴族、粗人都可以完美駕馭,基本上做咩角色都難佢唔到,係好多網民、觀眾心中嘅男神。不過自2013年演完《鳳舞香羅》之後,江華就淡出幕前,轉行做保險,仲一度遇上情緒的低谷,好大壓力。就算藝人朋友紛紛邀請佢回巢拍劇,佢都拒絕。當初點解會喺事業高峰期淡出,之後又點解係都唔肯復出?事隔多年,江華好罕有咁現身解釋,仲話:「我情願街邊做小販賣花生」!

{{hket:inline-image name="20.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

自爆淡出幕前真正原因 詳述對復出睇法

有人話江華因為TVB棄將心酸先走,有人話佢遇唔到好嘅角色,對於淡出幕前嘅真正原因,江華話佢對自己太高要求,搞到好大壓力:「點解做乜似乜?我唔係演,我將自己變為嗰個電視劇角色。點抽返出嚟?唔得㗎,死人㗎唔得㗎!所以我咪唔拍戲囉!做一個演員好危險,係真係好危險,次次都好辛苦,所以啲人好難理解,佢哋會覺得:『點解你唔做戲?』唔得呀,叫我求其去做又唔得,叫我去做又好辛苦。當我做會全程去做,當我唔做會全程抽身,我唔會留戀,但你問我鍾唔鍾意,我鍾意嘅。」回想以前喺TVB拍戲嘅時光,江華話佢最欣賞2個人,一個係秋官,一個係劉松仁:「多謝秋官,同佢拍劇算係有交代,佢係最適合做古裝嘅演員;同松哥係喺《無業流民》合作,好鍾意、好欣賞佢嘅演技。同到呢兩個演員合作,無憾!」

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

以為江華休息咗一陣就會返嚟,話晒佢都講到明鍾意做戲,咁點解咁多網民、觀眾、藝人朋友要求佢復出,又堅持唔做呢?江華就話佢冇放棄過做演員,但亦冇強求一定要出返嚟拍劇,不過佢睇化咗,覺得人生搵錢唔係最重要,一切都係睇緣份:「喺演藝界係冇人承認江華呢個人㗎,係觀眾承認㗎咋。江華係冇票房,江華係冇價值。我唔覺得自己優秀,好多人認為搵到錢好成功,其實唔係㗎!道理唔喺度,幾多搵到錢嘅人不擇手段、唔開心,自己傷,別人又傷,何苦呢?所以唔使妒忌人,係會成就會成,唔成就唔成,唔好夾硬嚟。依家我冇放棄拍戲,但又唔強求。睇吓值唔值得(復出),當我覺得值得就去做!有條件係幫有需要嘅人。」

不過對於自己嘅執著,江華話辛苦晒結咗婚27年嘅老婆麥潔文:「我唔搏,乜都唔搏,搏咩啫?唔好傻啦!好似我個仔咁講,發達好似好不切實際。老婆嫁著我捱世界,人哋話咸魚白菜都好好味,同我一齊就咸魚白菜都唔好味嘅。因為我對自己太有原則同要求,我情願街邊做小販賣花生,都唔想隨便做演員,有幾多人懂我吖!」雖然江華咁講,但麥潔文聽到喺隔離甜笑,又繼續幫做緊專訪嘅老公影相,睇嚟麥潔文一啲都唔覺得辛苦,仲好幸福添!

回顧江華輝煌演藝路

回顧江華喺TVB裡面嘅15套劇集,最令人深刻應該係《西遊記》中嘅唐三藏,佢本人都話為咗鑽研角色,研究咗唔少佛偈。劇中嘅佢係個好認真咁搞笑嘅冷面笑匠,原來當年拍《西遊記》時佢會同張衞健爆肚講對白,張衛健話過如果江華接唔到下一句,就會走埋一邊狂念阿彌陀佛,任何時候都要慈悲為懷。而麥包就會扮不知所措,4個人非常合拍,令《西遊記》成為TVB數一數二嘅神怪劇之一。

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

超時空劇集《尋秦記》都有江華份,佢係最陰險嘅大反派,由心狠手辣嘅劍客連晉搶和氏璧,到扮成嫪毒喜怒不形於色,為呂不韋謀朝篡位,係唯一可以同主角匹敵智商嘅角色。有網民就話:「靚仔唔在講,現代古裝劇皆宜, 你要佢扮型又得、搞笑又得,就算佢唔係主角,佢都可以好搶鏡,但你又唔會覺得佢霸道。最難得佢係好有英氣,有一段時間,《尋秦記》連晉我覺得佢仲型過項少龍。」

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

《無業樓民》嘅凌希斯又係一個經典角色,江華將把花花公子嘅輕挑神態同性格演活出嚟,表情好抵死。

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

然後江華又成日飾演皇帝或君主角色,尤其佢喺後期《九五至尊》飾演流落現代香港嘅雍正皇帝(李大蝦),同《楚漢驕雄》中飾演項羽。明明兩套劇都係高高在上,但佢可以演到兩種截然不同嘅感覺,前者搞笑、唔正經,後者就好有霸氣。

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

所以江華真係天生食呢一行飯㗎,唔做演員嘥晒,希望佢會遇到一個好劇本,返嚟俾我哋一班粉絲再次欣賞到佢嘅演技啦!