【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

囝囝情人節出世 陳凱琳默認奉子成婚

發佈時間: 2019/02/28

陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎的兒子鄭承悅(Rafael)農曆年後出世,正在坐月的Grace昨日出席活動,她指BB陀足十個月出世,似是默認去年八月在峇里結婚時已懷孕。

雖然只是產後兩星期,但見Grace已回復fit爆身形,而上圍明顯升了三「cup」。被問到產後心情,Grace形容是數一數二開心的時刻。

Grace受訪時表示︰「每朝起床見到BB個樣,就會諗陀B呢十個月好值得。BB情人節出世,係我嘅大情人,係剖腹生產嘅,嘉穎陪住我入產房,見證BB出世,仲親手剪臍帶,佢唔驚,仲好興奮,自己反而有少少緊張,始終都係第一次。」Grace又透露囝囝的中文名叫鄭承悅,意謂承諾帶給他一生一世開心和喜悅;至於英文名Rafael除了因為網球手拿度,同時也有上帝守護的意思。

讚嘉穎父愛澎湃

對於外間一直質疑BB未足月出世,Grace終於開腔回應︰「我好明白一定有人講,自己知自己事,總之BB係足月出世,出世時有六磅幾,好健康。」嘉穎榮升爸爸,更不時說要送禮物獎勵老婆,不過Grace大讚老公付出很多,目前他減少工作陪她坐月,更為BB換尿片和沖涼。

採訪︰Pauline

編輯︰黃卉彤

美術︰梁政敏