【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

屋企濕到牆身發霉 強嫂教你去KO【強嫂家務小知識】

發佈時間: 2019/03/01

大家好啊,又係星期五強嫂啊!今日天氣真係好潮濕啊,你哋睇下個天文台先啦,相對濕度80%-95%!濕濕笠笠嘅天氣,衫又難乾屋企又臭,真係好燥底啊!唔知大家屋企牆身有冇發霉呢?雖然我屋企濕度都好高,不過有我強嫂守護下嘅屋企絕對唔會有呢啲問題啊!

香港潮濕就係人都知㗎啦,不過濕到幅牆發霉一撻撻真係好難攪呢?其實牆身發霉原因有好多嘅,室內室外嘅溫差大,牆身有水氣就會容易出現霉菌問題!

咪話我唔教精你啦,當你見到牆身有霉菌就諗都唔好諗即刻處理咗佢!雖然我成日都讚自己入得廚房出得廳堂,但呢啲絕對唔係得個吹字㗎!首先呢就用塊乾布抹咗啲霉菌先,記住千祈咪用濕布啊!如果唔係啲菌會更容易浸入牆身!

真係想KO啲嚴重少少嘅霉菌,就要用塊乾布加啲消毒酒精殺死啲霉菌佢!如果霉菌係出現喺牆紙上面,紙質同布質嘅牆紙就千祈唔好用濕布抹啦,費事清潔嘅過程上再整霉,呢啲情況就用乾布抹走啲霉菌,唔洗加消毒酒精!最壞嘅情況真係唯有將發霉牆紙撕走啦!不過咪話我唔提你哋啊,處理啲霉菌個陣最好戴返個口罩,費事影響健康啦!

仲有啊!如果床褥訓落覺得濕濕笠笠又臭,你哋不如試下開住個冷氣,幫手吸下濕先!之後再用梳打粉鋪係張床褥表面,等4個鐘之後再用吸塵機吸走啲梳打粉,就可以KO晒啲臭味㗎啦!如果間屋有臭味,就試下將條毛巾加醋,整濕佢再擰乾,掛係窗口吹下,都可以幫助間屋冇咁臭!

唉,講咁多嘢!大家睇吓我個強嫂KO霉菌懶人包啦!

{{hket:inline-image name="keung2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}