【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

江華拒翻拍神劇《尋秦記》 自爆同發哥有個承諾

發佈時間: 2019/03/01

堪稱為TVB神劇嘅《尋秦記》由首播至今雖然相隔18年,但人氣依然好勁,就算已經喺TVB重播2次都仲係咁受大家歡迎。所以男主角古天樂早已買好版權準備開拍電影版,將會搵返原班人馬林峯、宣萱喺今個月開拍。不過佢哋都唔夠江華咁受歡迎,飾演連晉、嫪毐嘅江華先係粉絲要求返嚟翻拍呼聲最高嘅演員。咁又係嘅,劇裡面嘅佢真係好可恨無情,一開始對主人巨鹿候忠心耿耿,點知被項少龍誤廢右手之後被逐出巨鹿候府,唯有去投靠其他人。途中佢遇到左手劍客嫪毐,經過一輪忍辱負重後終學成左手劍法,仲將真嘅嫪毐殺害,變成真正心狠心辣之人,讓人留低深刻印象。

雖則唔少人都仲可以數得出江華入行以嚟嘅角色、作品,但你哋又對現年56歲嘅江華本人認識幾多呢?

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

1. 唔明點解要翻拍《尋秦記》

江華就話唔明點解要翻拍:「唔好啦,全部都老嘢喇!不過老闆有呢個心願都好嘅。我覺得一部電視劇或者電影可以成日人哋心目中嘅經典已經好勁,唔需要再拍過。以演員角度睇,20年前同20年後今日仲要拍同一個角色,究竟想表達啲咩?但從商業角度睇,大家都咁鍾意,係有追看性嘅。」

{{hket:inline-image name="3.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

2. 屋企冇電視機

雖然江華係一個演員,不過原來佢唔多睇電視,全因屋企不嬲都冇擺電視機:「我其實屋企係冇電視機,不過我搬新屋嗰陣外父話『唔得,冇電視機點得㗎?』,於是就送咗部俾我!如果冇佢送,我係唔會買,係咪好奇怪呀?」

3. 相比起電視電影更鍾意研究人生

江華係就係鍾意做戲,不過佢話以前同張衞健拍《西遊記》扮唐三藏嗰陣,為咗入戲啲有特登睇佛偈參詳吓,結果人生價值觀都唔同晒:「喺戲裡面睇嘅嘢,冇外面嘅嘢咁精彩,因為人生好多嘢戲未必寫到」。依家轉咗信主,又淡出幕前,對於江華嚟講好多嘢已經冇所謂,活在當下,所以成日同人講道理,直頭好似個人生教練咁。

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

4. 冇留戀過以前幾紅

江華係個好有演藝天份嘅演員,李大蝦、雍正、唐三藏、項羽、連晉全部都咁經典,好難定義巔峰,所以2013年之後冇再拍戲,觀眾粉絲都好唔捨得,覺得TVB欠佢一個視帝。不過江華就唔係咁睇:「有啲嘢留戀嚟冇用,人生係有好多頁,喺唔同階段可以做唔同階段嘅嘢,一切自有安排,過去咗就係過去,會繼續發生都會發生,所以使咩留戀咁多?」

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

5. 唔鍾意俾人影相

江華喺1985年參加亞洲電視藝員訓練班正式入行,同黎明、張敏同屆,不過真正走紅就係過檔TVB之後嘅事。因為佢套《西遊記》創下44點嘅佳績,結果啲劇集都係搵佢做男主角。慢慢觀眾們發現佢無論神態、動作、樣、聲線都好似劉德華,靚仔又有型嘅外形都吸引唔少女粉絲鍾情。不過去到今日,江華竟然話自己其實唔鍾意俾人影相,只係鍾意幫老婆麥潔文影:「我從來唔覺得自己靚,我都唔係model,人哋model先有好多pose,好專業,我哋啲啲冇乜表情,點做到吖」,真係識講笑。

6. 同發哥嘅承諾

江華有次喺九龍城撞到周潤發:「你知發哥好隨和嘅,佢話:『點解你唔拍戲啫?』,我話:『有咩好拍啫?如果你開戲搵我我咪拍囉!』。走嗰陣發哥就話:『我第日有好嘢就搵你』,我話:『係喇,我等你㗎,我其實一路等緊你㗎發哥』,到依家我都冇放棄(做演員),我仲等緊。」。唔知發哥仲記唔記得呢件事呢?

7. 最怕同個女傾偈

以為江華係個大男人,好有爸爸嘅威嚴,點知佢話自己喺一個非常唔似爸爸嘅爸爸:「我好怕同個女傾偈,佢就係鍾意就睬吓你,唔鍾意就唔睬你,好似高竇貓咁。佢對我先係咁,佢對阿媽就好嗲,不過我知道佢知我錫佢嘅。」

8. 個樣360度冇死角?

好多人都話江華個樣係360度冇死角,就算低炒都好靚仔,佢就話自己真係冇分邊邊臉好睇啲,因為做演員一定唔可以介意呢啲嘢:「點解冇死角,係因為我唔計較,如果我叫導演淨係拍我左邊或者右邊臉,咁點可以演到好嘅戲?我拍戲就會將自己最好嘅狀態展露出嚟。」

9. 同老婆冇分好人醜人角色

江華同老婆麥潔文喺屋企冇分工,總之邊個得閒就邊個做家務;亦冇分醜人、好人,邊個教緊仔,另一個就唔好出聲:「我曾經試過我講嘅時候,佢又講,我代入咗我係個細路:『我究竟聽邊個講呢?』。」不過江華話佢係比較感性啲,老婆就理性啲,見到個仔做醫護人員好辛苦都唔會心痛。

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

10. 同個仔25年嘅誤會

原來江華同阿仔Bryan有個誤會係啱啱上個月先解開。事源Bryan接受我哋訪問嗰陣話覺得爸爸偏心妹妹,因為細個有次自己瞓著咗,點知爸爸帶妹妹去沙灘玩唔叫埋佢,之後佢睇返報導先知。但江華就話個仔完全誤解晒:「我有睇過嗰個報導,其實我唔會同個女去沙灘玩,係做專訪要帶埋個女啫!」