【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

群姐結婚43年情比金堅 許思敏首度剖白有個好老公

發佈時間: 2019/03/01

《愛.回家之開心速遞》裡面清潔女工群姐Isabella(許思敏飾演)真是很出位,由茄哩啡變成不時向大小姐(林淑敏飾演)通風報信、告密的忠臣,愈來愈多鏡頭,可算是在接龍集團一個很重要的角色,令觀眾眼前一亮。戲中群姐有KC(歐瑞偉飾演)這個疑幻似真的「情人」,鏡頭下的許思敏感情世界又如何?今次許思敏首度剖白與老公結婚43年的甜蜜生活,大讚對方是個會照顧家頭細務的好男人;更加向大家公開與新抱、囝囝的私下生活,證明自己現實中並不如平時的角度般如此巴渣難纏,相反是個開通媽媽、奶奶。

{{hket:inline-image name="19.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

結婚43年情比金堅 好老公照顧家頭細務

自20幾30歲時結婚到現在,許思敏同老公感情都好好,她形容他們是老夫老妻,雖然已經不玩浪漫,沒有將甜言蜜語放在嘴邊,不過都會陪伴對方做喜歡的興趣:「我哋冇咩你愛我,我愛你呢啲嘢,我依家太忙啫,但平時我會同佢去旅行,兩個飲吓茶,兩個睇啲孫。我同佢仲會出街㗎,佢鍾意種花、養魚,我得閒就會同佢行吓旺角花墟,睇啲花同魚。」許思敏又甜絲絲地大讚老公種花技術好:「好靚㗎,我老公種嗰啲紫羅蘭,真係好靚㗎,可以去參展(蘭花展)咁濟啊!」

現在許思敏忙於拍攝《愛回家》,又要不時到屋邨唱歌籌款、登台表演唱粵劇,相反老公早已退休,所以平時會由老公在家主理家頭細務,是個廿四孝好男人。第一,老公知道她腳不好,會特意為了她煲靚老火湯:「有時佢會做咗我啲嘢。因為我腳有啲痛,聽人講飲花膠好嘛,佢就買咗啲花膠返屋企煲。佢自己都想飲,我又唔得閒煲,佢煲完就大家都有飲。佢唔識嘅話1次唔得,第2次唔得,第3次都得!佢特登去學。」第二,老公是個小男人,很會遷就、包容,所以二人才會相愛至今:「佢都係唔錯嘅,中國傳統都係大男人主義,但佢對我有包容、體諒,所以我好感激佢!」

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

公開同新抱、囝囝的私生活

至於面對囝囝、新抱,許思敏就好開通,對他們就如朋友一樣。許思敏話自己有3個仔,以前好靚仔曾經跟隨她到教育電視做童星。但時光飛逝,如今他們碩士畢業,3位都已經30幾、40幾歲,一個做保險,一個it管理層,一個酒店經理,平時上班都已經好忙沒時間見面,所以可以肯定不會入行做演員。平時囝囝經常開她玩笑,許思敏都一一接受:「佢哋以前睇完我啲戲會直接話:『你拍嘢唔得!』, 有人俾評價先有進步,依家佢就冇同我咁講喇」、「仲有佢哋好鍾意叫我做阿姐,之前係思敏姐,依家係群姐!」、「我好鍾意食肥叉燒、燒肉、雞皮,佢哋就會笑我食到變豬」。

「我個人好開心,啲仔有成就,佢哋個個又有樓、有仔女。」提起3個仔,許思敏一臉滿足。不過講到他們帶自己去日本旅行,許思敏就好抗拒:「啲仔仲帶我去日本沖繩自由行,但嗰次之後以後唔制喇。仔同埋老婆、個孫,一個family開心吓,跟埋個老嘢去,乜都要就我,我唔食呢啲、嗰啲佢又要就我,唔係幾好啦,入侵到人哋,所以我呢個媽咪都好開通㗎。」

許思敏平易近人,除了是個開通媽媽之外,還是個通情達理的奶奶:「我好樂觀,對新抱對囡咁,女就叫我媽咪。我會睇佢著衫好唔好睇,如果我想叫佢著長褲,唔好著短褲,唔會直接話佢,因為佢始終係仔嘅老婆。我會話:『啊,依家呢款唔興㗎喇,著另一啲好啲!』,咁佢哋就會聽我講。啲仔會叫我唔好講咁多嘢,唔好話老婆 所以我唔講喇,我可以話大家都冇我咁開通啊。」許思敏現實中同戲裡面根本是兩碼子的人,證明她演技果然一流。

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(受訪者提供與授權)

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(受訪者提供與授權)

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(受訪者提供與授權)