【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

方皓玟約旦探訪受歡迎 吳業坤遭小難民孤立

發佈時間: 2019/03/06

吳業坤、方皓玟昨日以「饑饉大使」身份,到商台分享早前「約旦之旅」探訪敘利亞難民的感受。已為人母的方皓玟深受小朋友歡迎,同行的坤哥就慘遭「食檸檬」,相當陰功!

方皓玟表示到約旦探訪五天獲益良多,她稱︰「我哋幫手整餐包畀小朋友做lunch,有青瓜同芝士批。我對當地嘅廚房印象最深刻,衞生環境好,每天都為兒童難民提供有營養食物。」吳業坤就大爆方皓玟極受小朋友歡迎,「我哋同難民接觸,可能大家都聞到佢身體散發出嚟嘅母愛,小朋友全部衝晒去攬住佢,搞到我畀人孤立,得一個小朋友理會我。」

坤哥又笑稱,好幾次主動同小朋友傾偈都失敗,他試過學阿拉伯文跟大家打招呼,但竟然大家都聽到呆了,不過他們都很有禮貌,大家會握手,坤哥還帶了結他與小朋友一齊唱歌,他領悟到︰「原來快樂其實好簡單。」

方皓玟坦言是首次離開囝囝Luca五天,她笑言︰「老公拍片畀我睇,見到佢玩得非常高興,絕對無覺得缺少啲咩,我返到屋企,佢呆咗咁望住我。(好掛住囝囝?)都OK,因為一個人要去體驗人哋嘅痛苦,才會有反省機會,發現原來自己好幸福!」

鄧小巧沙漠換衫

此外,鄧小巧昨日到商台宣傳她的全新EP《No Coincidence》,碟內有三個不同造型,其中一個在台南一片沙漠取景,她穿上羽絨影相,辛苦得連內外衣物都濕透。她自爆當地沒有廁所更衣,要靠化粧師和髮型師拿着反光板遮住她,「我入面着背心,而且嗰度好遠唔多遊客,所以唔怕被人偷窺。」

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏