【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

大小姐林淑敏哭崩剖白患癌痛楚 「醫生話我可能冇得生小朋友」

發佈時間: 2019/03/08

《愛.回家之開心速遞》裡面的大小姐鬧人時中氣十足,很受歡迎,但現實生活中,42歲的林淑敏曾經度過一段很難捱的時候。2010年,林淑敏不幸確診第2期乳癌,在抗癌的痛苦時期,她一頭烏黑的秀髮不但幾日內就掉光,而且又出現胃酸倒流和血漏的情況,甚至需要用成人紙尿片,令她失去尊嚴,幸好多得老公不離不棄、生死與共,照顧林淑敏日常生活,最後她花了年半終於抗癌成功。近日她獲邀以癌症康復者的身份,用個人真實經歷為藍本拍攝微電影,第一身帶網民完完整整地回顧其抗癌經歷,讓大家了解更多患者的心理、身理痛苦及經濟壓力,當中她動人真摯的演出感動不少網民。

聽到患癌惡耗晴天霹靂

片段返回2010年12月,林淑敏聽完噩耗拖著失落的心情回家,甫開門就見到男朋友很擔憂地坐在自己家中沙發。雖然對方第一時間問醫生怎樣說,不過林淑敏一時之間未能接受現實,轉身迴避話題。男朋友繼續追問,林淑敏怎能不難過,又該如何安慰自己,終於忍不住倒在他溫暖的懷抱中,眼淚不禁簌簌地流下。聽到男朋友不斷話:「無事嘅,無事嘅,一定會無事」,她頓時無法控制淩亂的思緒,哭得那樣傷心,那樣悲慟,那樣絕望,淚水像決了堤的洪水似的從眼窩裏傾瀉出來。

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

擔心停工冇錢 懼怕併發症 更驚不育

鏡頭一轉,林淑敏跪在地上很慌忙地找東西,男朋友依舊地叫她樂觀面對:「無事嘅,你唔好咁擔心啦,咁樣對身體唔好㗎!」,又提出會幫她打去公司安排。但抗癌是一個長期戰爭,林淑敏必須暫停演藝事業。未知道患癌前,林淑敏收入僅夠糊口,為負擔開支,她已經要身兼兩職,如今要再負擔一大筆化療費用,同時又要停工,經濟壓力好大。「我點唔擔心啊?我大後日就做手術喇,我依家乜嘢都未安排啊,公司嗰度我唔知點同佢哋講,唔通我周圍同人哋講我生cancer所以開唔到工啊?我唔係驚大後日請唔到病假啊,咁之後呢?我問醫生我做完手術之後會唔會無事,醫生話要睇情況而定,咁啫係唔知啦!就算我手術成功,我將來都有機會復發㗎。到時我唔知要做啲咩treatment喇,你知唔知要用幾多錢?我點可以唔諗?」一想起錢,林淑敏就很煩惱。

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

而且林淑敏好怕、好怕,由檢查、打針、通知,只是3、4日的事,之後就要馬上做手術,剪走一大片乳房;手術完成,化療期間所受的痛苦更加是常人難以承受。「如果做化療嘅話,我會甩晒啲頭髮,醫生話我將來可能會冇辦法生小朋友...我哋分手啦,我唔想累咗你。我認真㗎。我哋之前計劃結婚,而依家點樣結啫?」為免男朋友要花時間、金錢、精力照顧一個不能為他傳宗接代的女人,林淑敏堅決提出分手。縱然男朋友拒絕,但林淑敏不想拖累他,寧願自己一個人背著他承擔所有壓力、痛楚,無聲地低下頭,肩頭劇烈地抖動起來,讓人感到茫然失意。

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

幸有男朋友不離不棄

男朋友沒有離開,只會煮公仔麵的他為林淑敏親手煮了一餐住家飯,有菜芯、魚湯、蒸魚、煎蛋、蒸肉餅,白飯任裝,好有心思。雖然原來都只得個樣,林淑敏一飲就話太鹹,不過男朋友原來想借機求婚,拿出戒指,當是求婚晚飯,坦言只想與她慢慢變老。林淑敏聽罷很感動:「喺抗癌嘅路上,好多謝我先生一直用行動去支持同鼓勵我,為我每日煮5餸1湯,康復後依然無條件咁支持我去追尋夢想。佢令我明白原來愛並唔係咩山盟海誓,而係用行動去守護。」

林淑敏話片段都是真事,只有求婚沒有這麼浪漫,而是很平實:「現實中我哋好簡單,打電話去教堂問邊日有期就揀邊日,當時教堂還稱只得一日,但朝早有白事問我們介唔介意,我哋話冇問題,就結咗婚。我鍾意細水長流,可以一齊生活日常,一起變老已經係最好。」

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}