【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

壽司可減肥出街食又驚多蟲?強嫂廚房教你DIY

發佈時間: 2019/03/08

各位好兄弟姊妹,又係我強嫂!最近周不時見到香港啲新聞話壽司有蟲,嘩真係嚇到人個心離一離囉!壽司都可以有蟲?http://bit.ly/2IZAXgb  其實強嫂我好耐之前都聽過壽司營養豐富,可以幫助減肥,新聞仲有話個日本柔道家靠食壽司,8日瘦咗2.1公斤!

日本有個管理營養士伊達友美話,壽司其實相當有營養,特別係魚類,有蛋白質、脂質、碳水化合物三大營養,加埋魚類含有EPA、DHA等Omega3脂肪酸,可以降低體脂肪,絶對啱減肥。

唉,其實香港啲𡃁仔𡃁妹(包括我嗰2位)都好鍾意食壽司,與其等佢哋喺啲咩壽司店疑似食到蟲,或者去咩灣區食生魚片,不如我落手整啦!

嗱!本來我呢啲傳統中國女性,對壽司呢啲生冷嘢唔多好。不過既然我啲仔女咁鍾意食,加上我又入得廚房,無理由小小地一個壽司仔都搞唔掂!等我強嫂過2招,一定新鮮又健康啊!

材料
壽司米3碗、 醋2大匙、砂糖、鹽、WASABI少許、生魚片12小片。 (記得要買可以生食嗰啲呀)

做法
1. 米飯煮熟後備用,
2. 砂糖、醋、鹽同醋撈成一碟,變成壽司醋!(自己調味嘅醋最健康,記住唔洗太多糖啊!)
3. 將白飯撈埋壽司醋,用手沾小小開水,再將米飯用手握成壽司大小 。(呢個就真係考功力啦, 我玩到啲飯散晒好多次, 所以壽司師傅係有實力嘅)
4. 握好後加少少WASABI放埋生魚片,再將壽司捏緊,搞掂!

精選健康知識,盡在 Healthy Life 健康男女
https://fb.com/HealthyLifeExpress/