【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張兆輝被粉絲撩過夜堅決說不 細數專一男寵妻四大招數

發佈時間: 2019/03/13

張兆輝與老婆郭碧妍是圈中有名的模範夫婦,結婚多年一直恩愛如昔,讓人羨慕不已。身為愛妻號的張兆輝一向十分愛錫老婆,日前是他們結婚22周年紀念日,張兆輝在社交平台上載了跟老婆的合照與一幅自製卡通合成圖,只見圖中的張兆輝把老婆公主抱起,搞笑得來又好甜蜜。除此之外,張兆輝他更感激老婆多年來的陪伴,公開表白:「當年的今天謝謝你給我一個丈夫的身分,我認識你時,你21歲,謝謝你陪伴了我那麼多年,結婚22周年快樂。我的張太太!」相信老婆睇完一定好冧豬。其實張兆輝又豈止這招,多年來他都很專一,為老婆禁絕異性埋身,默默工作、投資賺錢養家,一家四口幸福滿瀉。

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

狂打本予老婆做生意

現年56歲的張兆輝生於清貧家庭,小時候居於沙田美林邨附近的木屋區,家有4兄弟姊妹。由於無心向學,1982年聽從老師意見投考TVB第11期電視藝員訓練班。出道初期張兆輝多是行行企企的茄哩啡,沒有發揮機會,直至1986年才在《神勇CID》、《黃金十年》嘗試擔任第一男主角,可惜人氣依然淡薄,中途離開TVB時僅收萬餘元的藝員底薪。

1997年,張兆輝與郭碧妍領證結婚,兩人婚後育有一子一女,兒子名叫張焯鏗Edison,女兒張卓姿Twiggy,組織了一家四口的幸福家庭。婚後不久,愛妻第一的張兆輝就已經打本給老婆做美容生意,雖然一開始只是一間土瓜灣美容院地鋪,不過幸好老婆精明賢淑,財務策劃、交際應酬統統都安排好,如今「醫之美」負責批發貨品到全港,以至美加,東南亞各大小美容院,連周潤發都是長期熟客,兩公婆1年生意額估計以千萬元計,撈到風生水起。另外,為慶祝同老婆結婚18周年,張兆輝又再打本,與幾位友人合資近億元在中環威靈頓街開珠寶店贈老婆,全因老婆醉心翡翠。店名「安碧」更以太太的碧字命名,有知情人士就話:「輝嫂好鍾意翡翠,佢見係老婆嗜好,咪當結婚周年禮物送俾老婆,千金難買老婆心頭好!」,簡直錫到老婆燶。

▼老婆舊時靚樣

{{hket:inline-image name="19.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

堅持天天與老婆通電話

儘管與老婆已經結婚22載,張兆輝仍然好愛她。2014年憑《恐怖在線》榮獲雙料影帝後,張兆輝片約接到冇停手,密密賺的他除了拍戲、拍TVB劇之外,更需要不時返上大陸登台、上節目搵真銀。就算經常要回內地工作,被迫同老婆仔女分隔兩地,張兆輝都好有信心地說二人感情絕不會變:「其實對我嚟講,工作唔係最重要,家庭從來都係放喺第1位,每次一收工我就即刻搵老婆傾偈。我哋日日都好新鮮㗎!愈去諗反而愈不新鮮,兩個人嘅關係有心去維繫,真係日日都會好新鮮。」

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

不斷製造浪漫驚喜晒恩愛

張兆輝很會為老婆製造浪漫驚喜,是個浪漫好老公。例如結婚19周年最有驚喜,他說:「當時我喺大陸拍緊嘢,託咗佢家姐送花同鑽石戒指畀佢,氹到佢好開心。以前覺得食餐飯咪得囉,但依家學識佢鍾意花咪送俾佢囉,最緊要老婆開心。」於20周年紀念日時,張兆輝亦有在微博大晒恩愛:「20年前的今天,令我改一生的開心日子,多謝你的陪伴,無論你肥定瘦,我的心還是一樣。」,冧死老婆。

禁絕異性誘惑 粉絲撩上床堅決說不

保養得宜的型男張兆輝皮膚光滑,而且操得一身肌肉,完全不似56歲,自然好受女性歡迎。他自爆收到不少大陸女粉絲熱情私信,有部份更加視他為幻想對象,稱要與他上床,甚至話「戀上你的床」,內容意淫又大膽。不過張兆輝不為所動,講到明頂潔身自愛,禁絕異性外來誘惑。他又自嘲性格木獨,故老婆對他絕對信任:「以前啲女影迷會讚我有型,依家竟然話要同偶像上床!我好清楚知道自己想要乜嘢,盡量少去一啲場合,咩時候要做咩嘢。我平時都係返工、放工、返屋企,喺大陸收工就返酒店,唔去應酬,所以唔擔心有女影迷會搵到上房。眼見好多女人鍾意嘅男士都係好健談、好識搞笑、好識搞氣氛,我呢啲木木獨獨咁坐喺度,邊有人埋身呀。」

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

 不僅如此,張兆輝還公開派定心丸,讚到老婆天上有地下無,是世上最索的女人,非常識做;「我相信冇一個女人索過我老婆呀,同埋大家代入咗角色,覺得呢個男人好顧家,好好,先會咁樣,隔得幾個月,啲影迷就會對我淡晒。太太就話我好彩,有咁多人鍾意我,但我都要多謝太太,係佢塑造我,令我皮膚好好。」 張兆輝演技好、有上進心、專一顧家,這麼好的老公該去哪裡找呢?原來除了張衞健,張兆輝也是圈中絕世好男人。