【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛回家》群姐誓不退休 許思敏自認是愛蒲飛女

發佈時間: 2019/03/13

《愛.回家之開心速遞》最新一集又有群姐Isabella(許思敏飾演)搞笑演出!故事講述KC(歐瑞偉飾演)代表大房與二房爭奪與葡萄牙發展商合作的計劃,幸得二房的Icy(岑杏賢飾演)暗中趕來幫忙,最終洽談成功。為報答失戀Icy,KC請群姐幫忙介紹對象,怎料群姐牟取暴利,表示要加錢才會幫手。KC答應,並偷偷地計劃走火警時讓Icy扭傷,被鐵面陳(王致狄飾演)抱落樓。最後被公主抱的人竟然變成群姐,群姐仲意猶未盡,收錢又食仔,認真蠱惑。其實群姐真人叫做許思敏,關於她,可能大家只知道她是ETV教育電視的御用媽媽,但私下生活習慣就未必清楚。今次就由許思敏向大家分享她4個秘密!

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

1. 拍西片做過群姐講流利英文

許思敏話自己有拍過幾套外國作品,一套是《Goodbye Hong Kong》飾演住在唐樓的媽媽;一套是1990年的懸疑片《Yellowthread Street 黃線街》,由影帝Bruce MacLeish Dern做主角,而她就飾演清潔姐姐,難怪做起群姐時如此突出:「我拍過幾套西片,嗰時1997年有好多外國人嚟香港拍,覺得香港好神秘。我覺得佢哋拍得好細膩,例如我同個主角有對手戲,雖然影唔到佢,淨係影我,但個外國演員照會做反應俾我接...係呢2套我最印象深刻。」多得拍西片的經驗,天生語言天份高的許思敏馬上就學會了英文,所以即使只有中學教育程度都講得一口流利英文。

2. 貪靚師奶為上鏡勤力打扮

許思敏話自己最貪靚,對頭髮有特別護理:「我有好多捲髮器,嗰個年代已經要$450,依家已經用到第4個。我朝早一早起身就插咗個卷髮器預熱先,之後去擦牙洗臉,到佢夠熱就捲,跟住化妝執返啲眼耳口鼻,前後最快半個鐘就出到門口。我日日捲仲快過人哋啲髮型師,熟晒手。」另外大家見到如今一頭啡紅色頭髮,原來是許思敏自己染:「呢個年紀有好多白頭髮,但10幾20年都係我自己染頭髮。因為有次我去染頭髮染到好似假髮咁,呃我成千蚊,後來去TVB拍嘢有個髮型師教我買漂粉溝色,依家好多人都話我個髮色靚。」

除此之外,許思敏出鏡的衣服,無論是黃色群姐工作服,還是換上登台衫,全都是她自己私伙嘢:「我好鍾意shopping,屋企好多衫,有啲衫就係拍電影做師奶著、有唱歌衫、有闊太衫、有平時出街著...一屋都係衫,搞到俾老公投訴:『我間屋就嚟變你嘅fitting room喇。』,我會特登揀闊啲,遮住我個肚腩。我仲有好多高踭鞋,襯唔同褲!」

對於自己塊臉,未入行前在尖沙咀做高級時裝、化妝品公司sales的許思敏更加大手筆,自爆用貴價護膚品保養:「呢10年、8年,我唔化妝唔會落街㗎,平時我都會買好貴嘢,用成$2000、$3000嘅嘢搽面 。」

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

 3. 自認是愛蒲飛女

許思敏最後仲自爆是個潮媽,思想開放:「你叫我去disco玩,我依家都可以,我去跳吓un吓都得,反而我啲仔、新抱就唔會去,我仲潮過佢哋哈哈哈。嗰時拍完西片,啲鬼佬好鍾意去酒吧開party叫埋我哋去,佢話我係naughty mother!嗰時我讀書,人哋話我係飛女。」直至現在,許思敏都很喜歡出街玩,無時停,搞到被4個孫投訴:「佢話同我講話:『嫲嫲你唔好咁忙,你要陪吓我哋㗎嘛,我應承你同我飲茶,唔好唱歌拍嘢。』,所以我依家每日會同佢哋facetime幾分鐘。」

4. 酷愛拍戲 永不言休

許思敏話,自己最愛工作,因為快樂不知時日過,有得做更加快樂:「我唔會退休㗎,你叫我坐喺度唔做嘢,我會對住四幅牆胡思亂想,會諗唔開心嘢。好似以前啲仔要見家長,有啲唔開心,一做嘢就忘記晒,投入工作度,會好開心。同埋忙可以填滿個腦,唔會空白,有得做先開心。有次有個阿姐見到我抺嘢,佢問我辛唔辛苦,我話:『唔辛苦,做人要敬業樂業,唔好諗搵得多定少,同啲客人傾2句,日子好快過。』,阿姐就讚我可以做人生教練,嗰次我先知我可以導人開心。