【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

曾華倩為仔仆心仆命20年 單親媽媽曾捱到面癱疑中風

發佈時間: 2019/03/14

做人媽媽甚艱難,要母兼父職更難,近日呂慧儀與前夫黃文迪發出聯合聲明表示已於2018年離婚,正式宣布做單親媽媽。雖然身邊缺少男人,又要忙於拍攝《愛‧回家之開心速遞》,不過呂慧儀依然可以獨自照顧囝囝Martin,這幾天都是她親自帶囝囝上學,再行山散步準備上班拍劇。除了她,其實曾華倩都是個出名的廿四孝盡責好媽媽,儘管一生感情波折,但離婚後為了給予囝囝林浩賢愛和關懷,讓他在健康的環境成長,不但做他頭號粉絲,日日凌晨4點30起床準備早餐,更加試過捱到感冒面癱疑中風,愛子之心溢於言表。

感情路多災多難 決心獨愛兒子

曾華倩父親是西醫,兩個哥哥同是名醫,自小家境不俗,可是感情路上卻波折重重。1982年先同梁朝偉相愛,當時曾華倩年僅17歲以為二人可終老,可惜拍拖6年期間經歷過3次分手又復合後,始終在1988年分手,有傳因為劉嘉玲介入,所以早前曾華倩如今提起梁朝偉依然很親切。試過有次見到「年輕版梁朝偉」稱號的吳肇軒,她說:「我都覺得佢有少少似我初戀情人偉仔,重拾回初戀感覺,不過心目中最正都係偉仔!」直至遇上商人林肇基,拍拖3年即在1996年結婚,並誕下囝囝,怎料6年後離婚。直至2005年,本來曾華倩與年輕9年的馬國明傳出緋聞,但據聞曾華倩囝囝反對戀情,曾華倩決定為他放棄終生幸福,至今保持單身。曾華倩曾稱未能為囝囝維持完整家庭感內疚,故多年來一直以仔為先,希望可以栽培他成才。

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

為仔不辭勞苦周圍走 曾捱到面癱疑中風

單親媽媽要母兼父職固然辛苦,但不代表囝囝獲得的愛會比人少,曾華倩就是超級媽媽的好例子。囝囝酷愛游水,故幼稚園2年級開始學游水,長大後被挑選入學校泳隊,要天天一大清早到游池練習。曾華倩不但每日凌晨4點30就起身準備早餐,去到5點30就做司機驅車載囝囝去沙田馬會游泳池練水;囝囝海外出賽時,曾華倩亦例必現身支持、打氣,見證他每個重要時刻;即使囝囝學校有測驗考試,她也定必陪同溫習,操心功課。要抽時間照顧囝囝,同時間都要賺錢養家,連自己的生活和朋友都惟有放在一邊,生活喘不過氣。曾華倩早前主持亞視節目《今晚見》就曾經口齒不清兼面肌失調,當時網民很擔心她有中風先兆。好在曾華倩仲識講笑,話自己冇事,只是更年期令體力衰退,一旦操勞過度就會難以負荷,結果食完感冒藥就影響到面部肌肉:「由朝早密集錄影同訪問至夜晚,中間又要跳舞,原來年紀大唔可以太辛苦。」

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

不過曾華倩話見到囝囝就開心,所以一切付出都好值得:「有時見我攤喺床,會走埋嚟摸一摸我額頭、問我係唔係唔舒服,需唔需要啲乜……好窩心好體貼。咁多年付出咁多,有時趕頭趕命朋友都笑我:『你使唔使呀!』我想話真係好值!所以唔可以用個捱字,根本佢一出世就係我嘅責任,我只係做應該做嘅事,養兒一百歲,長憂九十九!個仔永遠係第1位,所有對佢好嘅嘢,我都會去做!細個最怕佢會病,好緊張佢夠唔夠營養,由細到大我鼓勵佢做運動,同埋畀最好嘅營養佢,我會盡量安排時間去陪佢,一手一腳湊大佢。」,充份表現出偉大的母愛勝過一切。

不做虎媽做慈母 母子相依為命好幸福

多得曾華倩悉心照料,囝囝發育得好好,身高足足有1.91米,除了成為港隊成員奪獎無數,如今更在香港大學修讀運動科學,好爭氣。媽媽曾華倩的付出,囝囝都心領神會:「阿媽車出車入送我去練習,我明白都係為咗俾我喺車上休息,所以每次我游到好成績,第1時間係睇吓媽咪有咩反應。佢為我付出咗好多,所以我嘅成功唔單止屬於自己同教練,媽咪都有份!」而曾華倩每次講起囝囝亦會一臉春光,完全不覺得辛苦,更加形容囝囝是情人、是偶像:「佢係我嘅前世情人,所以今世要照顧佢。而我絕對係個仔嘅top fan,我想佢知道,無論點樣阿媽都係佢嘅最強後盾。咁我當然係好攰,但係個仔又要練水又要返學,佢仲攰過我。依家見到佢喺自己鍾意嘅範疇攞到好成績,我都好感恩」,果然是有仔萬事足。

母慈子孝,從曾華倩社交平台見到多幅母子合照,就可見他們感情深厚,她說:「最緊要佢健康聽話,細個佢會整啲DIY嘢,大個咗就少啲我都冇所謂,試過錫一啖囉!有次佢突然叫我做『華倩』我覺得好怪,但都開心,佢好似當我朋友咁。」 ,可算是苦盡甘來。

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}