【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳榮峻吳香倫甜蜜拍拖如後生仔 曾歷嚴重肺炎堅持生死與共

發佈時間: 2019/03/15

陳榮峻早前為《愛·回家之開心速遞》獻上螢幕第1次,首次以譚道德身分全裸亮相,震撼不少觀眾。除此之外其老婆吳香倫飾演的譚何容儀都好有喜劇感,猶如以前古板訓導女老師一樣,滿口仁義道德。不少觀眾大讚兩公婆無論戲裡戲外都咁甜蜜,襯到絕,希望他們多點戲分。但不講不知道,原來他們的黃昏戀得來不易,一開始陳榮峻經歷過生死邊緣、子女鼓勵與包容才能走出前妻病逝的陰霾,鼓起勇氣向吳香倫當眾求婚。以為排除萬難。怎料吳香倫患上嚴重肺炎,幸而福大命大,二人終可牽手同度下半生。日前有記者又拍到他們拖手在跑馬地拍拖,途中不斷談話,非常恩愛。

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

戲假情真因劇結緣 吳香倫陪伴走過喪妻陰霾

未相戀之前,陳榮峻與吳香倫的背景頗大分別。吳香倫出身演藝世家,爸爸是粵語長片影星,妹妹是歌手,所以早在9歲已被發掘參加劇團,11歲在荔園登台,15歲後憑民歌《紡織姑娘》贏歌唱比賽冠軍,17歲加入TVB成為《歡樂今宵》合約歌手,正式出道做登台歌手。當年吳香倫雖然只是小學畢業,不過她一邊進修英語,一邊唱歌,出過多張大熱雜錦專輯。後來吳香倫突然轉型做演員,多在劇集客串。至於陳榮峻曾任職佳藝電視龍虎武師、整冷氣、兼職揸的士,26歲已跟首任老婆結婚,育有2子1女,輾轉在28歲才入行做演員,當時他還邊在酒店打工,邊拍劇做配角。因為一次斷肋骨經歷,陳榮峻決心不再做風度翩翩、有型有款的男主角,反而安心做反派配角,還繼續當的士司機、小巴司機、旅遊領隊和電工。

二人雖然入行多年,不過都沒有合作機會,直至2010年,陳榮峻老婆因腦血管爆裂而猝逝 ,結婚29年突然失去至愛的陳榮峻情緒崩潰,一度自殺尋死。去到2011年,他與吳香倫飾演夫婦根叔根嬸都未撻著,2014年他們再因《食為奴》合作,遠在橫店拍外景,二人終於交換了電話。當時陳榮峻同吳香倫好投契,知道她教唱歌,就主動要求上堂,結果他們決定於卡啦OK約會。有個伴,陳榮峻開始走出喪妻陰霾,發現自己對吳香倫有好感,於是膽粗粗主動拖手,認定對方:「太太走咗當然會傷心,不過仔大女大讀完書有埋家庭,我就自己一個人,有時都想有個人陪吓自己睇戲。啲仔女都好尊重,覺得我搵多個伴係好事。我知道佢(吳香倫)教唱歌就跟佢學,過程入面大家都係出下街。過馬路借頭借路拖手仔,無俾人fing開咪即係接受咗囉,直到我哋一齊,我都冇講出口表白。」,就像學生puppy love一樣溫馨浪漫。

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

求婚成功共諧連理多得黃翠如

經歷20年婚姻,陳榮峻面對新戀情,開始萌生再婚的念頭,給拍拖3年的吳香倫一個名份:「我覺得佢好孝順,佢為咗照顧阿媽,直到而家都冇結婚。」黃翠如曾經飾演過陳榮峻女兒,正是她一句話,令陳榮峻決定當眾求婚:「翠如成日叫我快啲同Helen求婚,我答:『我呢啲老嘢求咩婚呀?』,佢話:『你唔求婚鬼嫁你呀?咁你想同佢一世嗰個想你求婚呀嘛。』」2017年尾,TVB大搞盆菜宴,陳榮峻當住2000多人面前下跪求婚。

翌年兩人在聖母無原罪主教座堂結婚,當時吳香倫一宣讀誓言即淚如雨下,去到交換戒指、揭頭紗,正式宣布為合法夫妻時,吳香倫再次落下幸福眼淚,場面感動。陳榮峻見到就話:「唔使咁激動,簽咗字,我係你老公喇!我會繼續做你嘅人肉鬧鐘,你唔識煮飯,我識,我會照顧你一生一世,畀你永遠幸福、快樂。」,搞笑又甜蜜。

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

吳香倫確診肺炎 陳榮峻自責後格外珍惜

本來他們相愛路途已經比普通情侶吃力,陳榮峻要走出首任老婆死去的痛苦;吳香倫同樣要接受一位曾經結婚有仔女的男人,如今能開花結果,真是可喜可賀。但命運又再捉弄他們,正當二人準備到歐洲上郵輪,去地中海度蜜月時,竟發現久咳未癒的吳香倫一邊肺一半花晒,另一邊肺3分1花晒,,證實患上嚴重肺炎。明明已經脫離喪妻陰影,偏偏新婚老婆身體又有事,陳榮峻哥大受打擊,特別緊張,並傷心到非常自責,以為噩運再度降臨:「嗰陣時心裡面好似被大鐵鎚擊咗一下,心諗點解又係我?點解唔好嘅嘢都降臨喺我身上?我係唔係做錯咗啲乜?」反而吳香倫連忙安慰老公:「唔會,我冇事,我依家仲好哋哋企喺你面前。」

陳榮峻愛妻心切,打算取消蜜月旅行,連行李都不執拾,希望吳香倫病好好才出發,唯獨她堅決要去。雖然陳榮峻旅行期間都非常擔心,未能全心享受,幸而吳香倫準時食藥令病情得以控制,現在情況穩定,陳榮峻終於放下心頭大石:「之前我根本冇心情再去度蜜月,但香倫一直求我唔好取消。好在依家好返8成,我都放心,可能嗰輪搞結婚太忙!肺炎可大可小,都嚴重,我個女都喺紐西蘭做護士,佢睇完片都覺得冇理由冇事!」 

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

經歷過風浪,他們比以前更浪漫,愛玩自拍又十指緊扣拍拖,如初戀般甜蜜,仲sweet過後生仔。希望他們白頭偕老,永結同心!最重要健健康康。